kleding 'ergernis'

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sandana, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vind het ook zo zonde als je er te laat achter komt dat ze al in het leuke truitje past of al te klein is van 68 terwijl ze mt 62 heeft. Heb heel veel kleren van familie gekregen en op maat gesorteerd. Was dus niet handig.
    Ik vind dat heel veel kleren ook erg kleine hoofd en arm openingen hebben. Wat vindt mijn meisje truitjes aantrekken een drama!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik was van de week in de H&M en owwww wat hebben ze leuke dingen voor mn dochter!!!! Maarja "durf" niks te kopen hahaha. Eigenlijk ook gek :( maar vind het zo zonde als ik wat koop en ze kan er niet meer in of het is nog te groot en kan het nooit aan :(

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Zal ik eens wat vertellen: Jitte kon vorig jaar met haar 3 jarige kontje met luier nog in een maat 50 onderbroekje! Een romper was te warm en dat was het enige wat ik nog had liggen en het paste! Ongelooflijk!

Ik heb pas alle kleren uitgezocht en die gaan nu naar een ander kindje. Ik heb alles redelijk op maat uitgezocht, dwz op hoe het valt. En dat betekend dus dat er in 1 doos 3 verschillende maten kunnen zitten....

Deel Deze Pagina