Curves

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Weet iemand wat dit kost? Ik ga straks ook bellen hoor maar ben zooo nieuwsgierig al. ;)

2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen flauw idee waar je het over hebt...
    rondingen hebben de meeste vrouwen wel van zichzelf hoor, helemaal voor niets :)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Haha ik heb ze ook. Het is een sport speciaal voor vrouwen en met begeleiding.

4. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ok, nee ik ken het dus niet! ben ook meer van de echte curves dan van het sporten ;)

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik ook maar moet er toch een keer aan geloven

6. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

#6 mamavanmuisje, 22 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2012
    Ik geloof ergens in de 40,00 euro per maand, je kunt dan onbeperkt sporten.

7. kili

kili Niet meer actief

paar jaar geleden 39 euro per maand, en je hebt begeleidingskosten die toen ( weet de prijs niet meer) hoger lagen..Was wel leuk om te doen.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Heb net even gebeld en het is nu 44€ maar ben vergeten e vragen naar de begeleidingskosten. Ben je verplicht die af te nemen?

9. kili

kili Niet meer actief

Toendertijd wel, vaak hebben ze acties, waarbij je korting krijgt op de beg. kosten.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Maandag 9 april heb ik een afspraak. Dan kan ik dinsdag meteen knallen! Ik heb er nu al zin in!

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ben in januari gestart en in februari precies een maand later weer opgemeten en ik was over men hele lichaam bijna 50cm kwijt!! Ik was 8.5 kilo lichter! Met kilo's van de week die ik al bezig was meegerekend 10.5 kilo! Die ben ik overigens nog steeds kwijt.. alleen het curven komt er zowat niet meer van en val dus ook niet verder af. Ik loop 4 dagen van 8tot16.30 stage dus de zin om daarna nog te sporten is dan ver te zoeken...maar het is zoooo leuk!!

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Oohja ik deed natuurlijk wel een dieet erbij.. maar ik at wel elke vrijdag mijn frituurtje!

13. Tese

Tese Niet meer actief

Klinkt positief! Ik doe er
    Weight watchers bij en ben erg benieuwd naar het resultaat!

14. Tese

Tese Niet meer actief

Maar deed je alleen gewichtsverlies? Ik ga ook conditie en spieropbouw erbij doen. En hoe vaak ging je per week?

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Het is alles in 1 en ik ging 4x per week

Deel Deze Pagina