Wij hebben volgende week een fotoshoot met het hele gezin. Ik ben nu aan het kijken voor kleding maar dit valt nog niet mee. Een ander die meekijkt zou best fijn zijn. Ik heb voor onze oudste zoon: Petrol Boys shirt met korte mouw | kleertjes.com Daar draagt hij onder: Name It Mini Boys korte broek | kleertjes.com Middelste dochter: Vingino Girls shirt met korte mouw | kleertjes.com Daar draagt ze onder: Le Chic Girls rok | kleertjes.com Jongste dochter: Babyface Newborn jurk | kleertjes.com En als het wat frisser is deze eronder: Babyface Newborn legging | kleertjes.com Mijn man: Replay T-shirt print - Wit - Zalando.nl Met daaronder een driekwart spijkerbroek. En ik: ONLY VEGA - Blouse - Roze - Zalando.nl Met daaronder een lange lichte spijkerbroek. Kan dit samen of is dit samen geen mooi geheel alvast bedankt voor jullie kritische blik.
Zou een ander jurkje voor je jongste dochter uitkiezen. Maar dat is meer mijn persoonlijke smaak. Vind je combinaties wel leuk! Keer wat anders dan wit met een spijkerbroek.
Ik vind het leuk.... is weer es wat anders dan die standaar meuk die je zo vaak ziet. zwart wit, spijker wit etc
Wij hebben toevallig 2 weken geleden een fotoshoot gehad en daar werd geadviseerd om rustige tinten aan te doen zoals wit, creme, lichtblauw en spijkerstof. Een beetje oppassen met knalkleuren en en grote teksten en opvallende designs, dat stoort nogal. Knalrood, oranje, etc moesten we vermijden want aan de muur is dat net een rode vlek. Ik weet niet of het nog uitmaakt waar je de shoot hebt. Wij hadden namelijk een buitenshoot. Ik zal denk ik voor je man een ander shirt uitzoeken en misschien voor je oudste dochter ook...
Le Chic Baby Girls jurk | kleertjes.com Jongste dochter. Of deze? Le Chic Baby Girls jurk | kleertjes.com
Ik vind de combi spijker-blauw-roze leuk! Maar hou er rekening mee dat drukke prints erg storend zijn! Daarom twijfel ik ook aan het shirt van je man en oudste dochter! Daarbij is het op de heide sowieso al weer heel anders als in de studio, met een witte achtergrond. Dan zou ik het leuker vinden als nu buiten... (buiten is natuurlijk sowieso al "drukker"...)
Wij hebben gisteren weer een fotomomentje gehad, kijk maar. in mijn fotoalbum. Wij hadden wel buitenfoto's. Wij waren ook rustig, wit en roze en dochter in een drukke jurk. We hebben ook een keer spijker/wit gedaan, daar staan ook een paar foto's van in mijn fotoalbum geloof ik.
Voor mijn man: DOCKERS ALPHA - Shorts - Blauw - Zalando.nl Jack & Jones T-shirt basic - Wit - Zalando.nl
Ik zou voor je oudste dochter een spijkerrokje er bij doen, zodat dat mooi bij zoon combineert en voor je man ook een shirt in blauw tinten net als zoon want vind dit veel te druk . Shirt van oudste dochter twijfel ik over, vind hem super leuk maar weet niet zeker of hij niet teveel de aandacht zou trekken.
Ik vind het leuke combi's en weer eens wat anders dan het standaard! Wel twijfel ik of de prints op shirt van oudste dochter en man niet te druk zijn. Maar zou het ook zeker niet te saai maken hoor!
Omdat het buiten is zou ik het helemaal rustig houden. Ik en mijn vriend hadden een grijze spijkerbroek aan, vriendlief een blauwe polo erop en ik een lichtblauw/grijs/wit gestreept jasje (wel rustig). Onze dochter had een blauw spijkerjurkje aan met een witte legging. Mijn zwager en schoonzusje hadden beide een blauwe spijkerbroek aan, hij met een witte polo en m'n schoonzusje met een lichtblauwe blouse. Hun zoontjes hadden beide een blauwe spijkerbroek aan met een witte polo en een wit t-shirt met knoopjes. Foto's zijn super mooi geworden!
Ik heb net dit jurkje gekocht voor mijn dochter bij C&A als ze bijna 1 wordt. Maar hebben ook binnenkort een fotoshoot en gebruiken we ook haar nieuwe jurk daarvoor. Wij hebben deze: Bekijk bijlage 403405 Bekijk bijlage 403406
Ik zou voor de roze tint gaan met zijn allen maar dan met minimale prints. (Moet roze wel staan bij je man/zoon, hier dragen zenhet beide stoer nml)
Wat anderen ook al aangeven; ik zou even kijken voor een ander shirt (je) voor je man en oudste dochter. Denk dat deze wat te druk qua print zijn. Verder leuk geheel zo...
Ik heb de laatste set voor mijn man gekocht. Donkerblauwe broek en wit shirt, setje voor ons zoon, voor mezelf de roze top en voor onze jongste dochter het laatste roze jurkje wat ik liet zien. Ik twijfel over onze oudste dochter nog.