mario en luigi-fan

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door TopperD, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Mijn oudste wordt over een maand zeven. Hij heeft maar beperkte interesses en 1 daarvan (eigenlijk zijn grootste passie) is de nintendo 3ds.
    Nu is hij helemaal fan van mario en luigi. Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor hem. Hij vraagt om lego (the fortrex van Nexo Knights) en dat kost gelukkig maar ruim €100. Dat gaan we dus echt niet doen. Plus het feit dat hij ook van Ninjago al setjes heeft (plus die veel te dure draak) waar hij zo goed als niks mee doet.
    Momenteel is hij op de 3ds helemaal maf van luigi's mansion 2 (dark moon). Nou dacht ik heel simpel, dan is er vast ook een deel 1, maar ik krijg alleen deel 2 in de zoekresultaten. Of anders voor een andere console. Hij heeft al verschillende mario-titels.
    Iemand nog een geweldig mario/luigi idee voor zijn verjaardag? Max €50

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Deel 1 is blijkbaar ooit uitgebracht voor de gamecube een tijd geleden. Maar er zijn toch ook superleuke andere mario en Luigi games voor de ds?

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je zou ook kunnen kijken voor een dekbed van mario en Luigi?

5. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Veel verder dan een dekbedovertrek kwam ik ook niet. Maar inmiddels weet ik dat er ook puzzels zijn, muurstickers en natuurlijk nog veel meer spelletjes. Dat museum lijkt me ook wel leuk. Misschien met papa wel leuk om te doen. Ook zo'n gamefreak. ;)

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Misschien eens op Aliexpress kijken ? Daar hebben ze lego poppetjes en wekkers en muurstickers van Mario en luigi, levertijd is tot nu toe bij mij max 21 dagen geweest

7. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Hoe werkt dat met aliexpress? Betaling e.d.? Heb er totaal geen ervaring mee...

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    vaak kan het gewoon via ideal

9. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Ik zal eens kijken. Dank je!

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Het is heel simpel, je maakt een account aan je legt dingen in je winkelmandje en daarna betaal je via creditcard of iDEAL, bij iDEAL klik je op andere betalingswijze, gaat eigenlijk helemaal vanzelf, ik heb nu al ruim 100 Dingen besteld van kleding voor de kinderen tot kleding voor mezelf en onderbroeken en make-Up zonne brillen tasjes broodbakjes verkleedkleding

11. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Heb wat dingetjes besteld. Ben benieuwd. Verder een dagje naar het spelcomputermuseum met papa. Dat vindt hij vast te gek!! Ik wist niet eens dat dat bestond. Bedankt voor de tips!

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Alieexpress bedoel je ? Zijn er heel veel die daar niets vanaf weten haha maar het word steeds populairder! En het ondergoed is daar zooo fijn voor de kinderen; Pokemon knuffels voor 2 euro echt ideaal !

13. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Nou, ik heb ook al even zitten neuzen voor Sinterklaas. Dat gaat helemaal goedkomen. En echt leuke shortama's gezien.
    En we willen de kamer van de jongens onder handen nemen. Heb voor de verjaardag (als het op tijd binnenkomt) muurstickers van mario besteld. Nu wil de andere heel graag spiderman, dus ik word vast een regular bij aliexpress ;)

14. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Mijn bonuszoontje had eerder op z'n kamer ook allemaal muurstickers van Mario. Omdat hij nu een andere kamer heeft gekregen, heeft ie allemaal knuffels en van die pvc poppen

15. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    @Athina: Mijn zoon is vandaag jarig en heeft de dag van zijn leven gehad in het spelcomputermuseum. Hij heeft genoten!!!
    Bedankt voor de tip!
    Ook de dingetjes van aliexpress vielen in de smaak. Topdag!

16. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Ik kijk altijd bij wish ipv allieexpres. Zelfde idee, maar soms goedkoper. Zijn ook snel met versturen. Kan betalen via ideal en paypal.

Deel Deze Pagina