Hallo Dames, Het is weer zo ver. De nieuwe kledingcollectie voor herfst/winter ligt in de schappen. Welke maat koop jij voor je kindje en waar koop je wat? Foto's zijn natuurlijk welkom! Hier voor mijn zoon maat 92 vd H&M diverse spullen gekocht. Vooral de sokken vind ik er fijn. Ik twijfel alleen of ik toch niet 96 had moeten bestellen.. zeker voor de jas. Hij is nu 80 cm maar qua gewicht +2. Zie foto voor mn favoriete bestelde item.
Leuk broekje! Bij ons zoontje kwam het perfect uit eigenlijk... Lange broekjes van maat 80 werden te kort. Dus onlangs nieuwe lange broekjes gekocht in maat 86. Veel bij de Next gekocht! De korte broekjes heeft hij nu nog aan in maat 80 vanaf het begin van de zomer. Ook shirtjes heeft hij nog aan in 80 en heb alvast longsleeves maat 86 gekocht! Bij de Next en van Name it. En als het straks kouder wordt kijk ik wel even wat ik doe... Dikkere truien of rompers met lange mouwen eronder. En ik heb alvast een winterjasje gekocht in maat 92, die vond ik zo leuk bij de Prenatal. Twijfelde daarbij wel of ik 86 of 92 zou kopen, maar toch maar op 92 gegokt, mouwtjes wat omvouwen... Sokjes koop ik trouwens altijd bij Kruidvat van Bambino. Die blijven mooi zitten en hebben anti-slip.
Hier een dochter met maat 80. Past ze nu precies in. Is ook 80 cm. Nog net geen jaar. Zelf heb ik toch nog 2 broekjes maat 80 besteld en shirtje 86 voor de winter. Ik koop via zalando. Erg leuke kleren al zeg ik het zelf. Ik bestel niet teveel. Ze is afgelopen 2 maand 6cm gegroeid. Wanneer ik via zalando bestel vaak na 2 dagen in huis. Favoriete merk is benetton broekjes. En gap shirtjes. Ook s oliver vind ik altijd zo schattig.
Ik was toevallig de webshop van H&M aan het bekijken om kleertjes uit te zoeken twijfel over de maat. Hij heeft nu maat 74. 2 weken geleden gemeten bij het CB en was toen 69 cm, zit op het -1 lijntje. Weet niet zo goed hoeveel 74 ik bij moet kopen of dat ik meteen 80 zal halen. Als ik daar uit ben, ga ik los
Onze meid zit nu net in 74, daar heb ik een stapel longsleeves voor gekocht en een paar tshirtjes. Ook al 2 truienaat 80 gekocht. Denk dat ik de winterjas in maat 80 koop.
Ik twijfel over een winterjasje. Neem ik die in maat 86 of 92 ? Ons zoontje was vorige maand 81cm en hij iets iets langer dan dat hij dik is
Precies dit! Ik heb een leuk jasje gezien bij Zara en ik denk dat ik het gewoon even ga passen. Verder zit zoon pas sinds juli in maat 80 dus hij kan veel zomerkleren nog aan met bijvoorbeeld een romper met lange mouwen eronder. Als het echt kouder wordt zie ik wel weer verder. Hopelijk is het dan weer sale. 😄
Zoontje van 17 maanden heeft maat 74 heb al wat longsleeves gekocht, Broeken moet ik nog voor kijken want 74 valt veel te ruim voor hem. En een winter jasje had ik vorig jaar al gekocht in de uitverkoop Ik koop vaak bij de jola super leuke winkel!
Ik heb al een winterjas gekocht, dochter is 76,5cm en heb maat 80 gekocht. Vandaag een muts aangeschaft, hij is zooooo leuk! De roze Longsleeves en dergelijke moet ik binnenkort echt voor gaan kijken, ze heeft er nog maar 1 in maat 80.