Het grote theezakjes topic

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op ieder zakje van Pickwickthee staat tegenwoordig een vraag. En het is best leuk om voor jezelf het antwoord te bedenken natuurlijk, of met vriendinnen waar je thee mee drinkt als gespreksonderwerp, nóg leuker lijkt het me om hier de vragen te beantwoorden :D

Uiteraard mogen jullie zelf ook theezakjesvragen posten in dit topic, die dan beantwoordt kunnen worden.

Ik had op mijn theezakje de volgende vraag: Wat is jouw verborgen talent?

Ik moest er even over nadenken (hij was erg goed verborgen nl) Ik trek mensen aan :) Mensen in het OV weten mij te vinden voor hun levensverhaal, alle neefjes en nichtjes zijn stapelgek op mij en ik ben (ik maak geen geintje) van hun allemaal de lievelingstante :cool::cool::cool: En ik doe er weinig voor eigenlijk. Tuurlijk: ik ben lief, ze krijgen een knuffel, een snoepje of koekje en soms een cadeautje, maar niks bijzonders eigenlijk.

Vitamientjuh, Bubblez en Belle22 vinden dit leuk.
  2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    Hahaha, dacht dat dit topic zou gaan over tepels die op je knieen hangen:oops:

Vitamientjuh, Nimue, Popidepi en 36 anderen vinden dit leuk.
  3. mamabri

mamabri Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: ik kom niet meer bij hier!!! Nee, sorry, het gaat echt over theezakjes.

LisbethSalander en puzzelstukje vinden dit leuk.
  4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik ook :roflmao:

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

En ik!
    bij die van mij zit genoeg vet in om ze een lift te geven... :)

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik had vandaag ‘Wat is je favoriete vakantieland?’

Ik kan die echt niet beantwoorden. Ten eerste ben ik lang niet overal geweest wat me leuk lijkt. En kiezen kan ik ook niet.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb een beetje hetzelfde: ben lang niet overal geweest.....Maar voor waar ik geweest ben vond ik Turkije het leukste.

8. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik had laatst wat was je leukste cadeau ooit?

Dat was vorig jaar eerste kerstdag toen ik een positieve zwangerschap test in mn handen had:D:D

flowertje36, Louise11110, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: Raap me op!!!:roflmao::roflmao::roflmao:

puzzelstukje en mamabri vinden dit leuk.
  10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik ook... had niet gedacht dat het echt over een theezakje zou gaan.

mamabri vindt dit leuk.
  11. mamabri

mamabri Niet meer actief

De vragen zijn dus:

Wat is jouw verborgen talent?

Wat is je favoriete vakantieland?

Wat was je leukste cadeau ooit?

12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Verborgen talent: zorgzaam zijn. Alleen voor de liefste mensen om me heen.

Favoriete vakantieland: Mexico

Leukste cadeau ooit: weekendje London :)

Ik had nog de vraag: welk geheim weet niemand van je? En toen dacht ik wat ik nu ook schrijf: dat is niet voor niks geheim, toch?

mamabri vindt dit leuk.
  13. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Oehh leuk topic!:D
    Verborgen talent: het lukt me steeds beter om lekkere speciale gerechten te maken! Dus ik ga voor koken!

Favoriete vakantieland:
    Ben nog lang niet overal geweest maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor Curacao. Echt een paradijsje daar.

Leukste cadeau ooit:
    Lastige vraag... Ik denk toen mijn vriend en ik net een relatie hadden, had hij als verrassing mijn lievelingseten voor me gemaakt. Heel romantisch met kaarslicht en een bos rozen erbij. De biefstuk was nog rauw en de gebakken aardappels ook. Maar het gebaar was zo ontzettend lief, dat vergeet ik niet meer:roflmao:

Nog een theezakjesvraag: wat is voor jou het beste gevoel ter wereld?
    Vrijheid in alle opzichten (vakantie, financiele vrijheid, vrijheid om bij degenen te zijn van wie je houdt, enz)
    Jaja diepzinnig hoor...

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn allermooiste cadeau heb ik trouwens van mijn broer gekregen toen mijn man en ik trouwde. Hij had speciaal voor mij 2 fotoalbums gemaakt van alle dia's van mijn ouders. Door omstandigheden had ik nauwelijks baby/kinderfoto's. Mijn broer heeft ALLES gedigitaliseerd en albums van laten maken met beschrijving waar en wanneer het was (hij is een aantal jaar ouder dan ik, dus hij wist dat ook)

Hij is er volgens mijn schoonzus meer dan een jaar iedere avond mee bezig geweest, dia voor dia ingescand, waar nodig qua kleur bijgewerkt etc, en het waren er echt mégaveel!! zo verschrikkelijk lief van hem.

Vitamientjuh, Blijdorp, pietje1987 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik ben dus niet de enige die direct aan tieten dacht :roflmao::roflmao::roflmao:

mamabri vindt dit leuk.
  16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    +1.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ahahahaha!!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik dus ook:roflmao:

20. Manque

Manque Niet meer actief

Leuk topic!
    Ik drink geen Pickwick, dus ik heb geen vraag toe te voegen, maar ik ga wel antwoorden!

Wat is jouw verborgen talent?
    Ik kan heel explosief en expressief dansen. Mijn zoon vindt het vermakelijk, mijn man erg vermoeiend. Af en toe krijg ik de kolder in mijn kop en dans ik zo een half uur door de huiskamer om alle energie kwijt te raken. Maar het is niet echt geschikt voor op feestjes :roflmao:

Wat is je favoriete vakantieland?
    Amerika! Heerlijk rijden op die grote, mooie wegen en door uitgestrekte landschappen. Overal motels, fijne winkels etc. En adembenemende natuurparken. Het behelst natuurlijk ook alles wat er mis is met onze wereld op dit moment (excessief consumentisme, vervuiling etc.) maar het vervult wel al mijn hedonistische behoeften :p

Wat was je leukste cadeau ooit?
    Mijn atelier <3

Wat is voor jou het beste gevoel ter wereld?
    Erkenning voor een goed idee.

mamabri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina