Op ieder zakje van Pickwickthee staat tegenwoordig een vraag. En het is best leuk om voor jezelf het antwoord te bedenken natuurlijk, of met vriendinnen waar je thee mee drinkt als gespreksonderwerp, nóg leuker lijkt het me om hier de vragen te beantwoorden Uiteraard mogen jullie zelf ook theezakjesvragen posten in dit topic, die dan beantwoordt kunnen worden. Ik had op mijn theezakje de volgende vraag: Wat is jouw verborgen talent? Ik moest er even over nadenken (hij was erg goed verborgen nl) Ik trek mensen aan Mensen in het OV weten mij te vinden voor hun levensverhaal, alle neefjes en nichtjes zijn stapelgek op mij en ik ben (ik maak geen geintje) van hun allemaal de lievelingstante En ik doe er weinig voor eigenlijk. Tuurlijk: ik ben lief, ze krijgen een knuffel, een snoepje of koekje en soms een cadeautje, maar niks bijzonders eigenlijk.
Ik had vandaag ‘Wat is je favoriete vakantieland?’ Ik kan die echt niet beantwoorden. Ten eerste ben ik lang niet overal geweest wat me leuk lijkt. En kiezen kan ik ook niet.
Ik heb een beetje hetzelfde: ben lang niet overal geweest.....Maar voor waar ik geweest ben vond ik Turkije het leukste.
Ik had laatst wat was je leukste cadeau ooit? Dat was vorig jaar eerste kerstdag toen ik een positieve zwangerschap test in mn handen had
De vragen zijn dus: Wat is jouw verborgen talent? Wat is je favoriete vakantieland? Wat was je leukste cadeau ooit?
Verborgen talent: zorgzaam zijn. Alleen voor de liefste mensen om me heen. Favoriete vakantieland: Mexico Leukste cadeau ooit: weekendje London Ik had nog de vraag: welk geheim weet niemand van je? En toen dacht ik wat ik nu ook schrijf: dat is niet voor niks geheim, toch?
Oehh leuk topic! Verborgen talent: het lukt me steeds beter om lekkere speciale gerechten te maken! Dus ik ga voor koken! Favoriete vakantieland: Ben nog lang niet overal geweest maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor Curacao. Echt een paradijsje daar. Leukste cadeau ooit: Lastige vraag... Ik denk toen mijn vriend en ik net een relatie hadden, had hij als verrassing mijn lievelingseten voor me gemaakt. Heel romantisch met kaarslicht en een bos rozen erbij. De biefstuk was nog rauw en de gebakken aardappels ook. Maar het gebaar was zo ontzettend lief, dat vergeet ik niet meer Nog een theezakjesvraag: wat is voor jou het beste gevoel ter wereld? Vrijheid in alle opzichten (vakantie, financiele vrijheid, vrijheid om bij degenen te zijn van wie je houdt, enz) Jaja diepzinnig hoor...
Mijn allermooiste cadeau heb ik trouwens van mijn broer gekregen toen mijn man en ik trouwde. Hij had speciaal voor mij 2 fotoalbums gemaakt van alle dia's van mijn ouders. Door omstandigheden had ik nauwelijks baby/kinderfoto's. Mijn broer heeft ALLES gedigitaliseerd en albums van laten maken met beschrijving waar en wanneer het was (hij is een aantal jaar ouder dan ik, dus hij wist dat ook) Hij is er volgens mijn schoonzus meer dan een jaar iedere avond mee bezig geweest, dia voor dia ingescand, waar nodig qua kleur bijgewerkt etc, en het waren er echt mégaveel!! zo verschrikkelijk lief van hem.
Leuk topic! Ik drink geen Pickwick, dus ik heb geen vraag toe te voegen, maar ik ga wel antwoorden! Wat is jouw verborgen talent? Ik kan heel explosief en expressief dansen. Mijn zoon vindt het vermakelijk, mijn man erg vermoeiend. Af en toe krijg ik de kolder in mijn kop en dans ik zo een half uur door de huiskamer om alle energie kwijt te raken. Maar het is niet echt geschikt voor op feestjes Wat is je favoriete vakantieland? Amerika! Heerlijk rijden op die grote, mooie wegen en door uitgestrekte landschappen. Overal motels, fijne winkels etc. En adembenemende natuurparken. Het behelst natuurlijk ook alles wat er mis is met onze wereld op dit moment (excessief consumentisme, vervuiling etc.) maar het vervult wel al mijn hedonistische behoeften Wat was je leukste cadeau ooit? Mijn atelier <3 Wat is voor jou het beste gevoel ter wereld? Erkenning voor een goed idee.