Puckababy the bag newborn 0-6 mnd te groot?

Discussie in 'Verzorging' gestart door lolsmurf, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een puckababy newborn bag aangeschaft voor mijn baby van 4 weken. Ik vind hem echter bij de armpjes zo ontzettend groot. De armpjes komen bijna niet eens tot in de mouwtjes. Kan ik mijn baby toch gewoon in de slaapzak in bed leggen? Wat zijn jullie ervaringen met kleine baby's in zo'n slaapzakje?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Lijkt mij niet raar dat die slaapzak nog erg groot is. Als hij tot ze er met 6 maanden nog in moeten passen, dan zijn de kindjes toch al een heel stuk groter.
    Als hij zo groot is dat je kindje er in 'verzuipt', zou ik even een andere slaapzakje aanschaffen denk ik. Maar ik heb geen ervaring met de Puckababy Bag. Hier tot 5 maanden in de Piep en Mini geslapen en nu een gewone slaapzak van de Hema.

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    De puckababy newborn zijn inderdaad erg groot en ruim, ons meisje paste er pas met 5 maanden in! Gelukkig hadden we nog wel een lodger slaapzak, de kleinste maat, echt een geweldig slaapzakje hoef je ook niet bang te zijn dat ze erin verzuipen, zijn vrij smal

4. Ik vind de newborn zak juist klein, behalve bij de armen.. daar is ie erg ruim! Zoonlief pastte met 2,5 maand niet meer in de zak helaas. Armen pastte altijd wel.. maar de rest niet meer.

Deel Deze Pagina