Hallo, Mijn zoontje is nu 11 maanden en een druk nieuwsgierig mannetje. Hij is uitgekeken op zijn speelgoed en er is ondertussen al het één en ander gesneuveld in huis. Nu kwam ik de Little Tikes Activiteitentuin tegen en ik denk dat hij dat fantastisch zal vinden maar ik wil ook nog wat alternatieven onderzoeken alleen kan ik deze niet vinden! Heeft er iemand de gouden tip?? Alvast bedankt!
inderdaad een keukentje is heel leuk en kunnen ze lang mee vooruit. verder zijn alle V-tech toet toet auto dingen ook leuk voor een ondernemende dreumes.
Ik heb ooit de Everearth busy pond activity centre cadeau gedaan (ook goed op marktplaats te krijgen). Qua afmetingen niet echt vergelijkbaar met de little tykes activiteitentuin, maar wel goed voor uren vermaak!
hier vermaken mn ondernemende kinderen zich er goed met de la met plastic bakjes (en als ze de kans krijgen met de openstaande vaatwasser) keukentje is een hit! hier de opklapbare van dille&kamille. paar pannetjes, fruit en groente erbij en je hebt iets waar ze jaren mee vooruit kunnen.