Kleding in de zorg

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 10 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Ik draag altijd een lang hemd die ook hoger gesloten is meestal in zwart. En 1 die langer valt zodat die in de broek past en niet steeds eruit gaat.
    Ondergoed zonder kantjes en dingetjes. Meestal ook gewoon zwart/grijs. Nu moet ik wel zeggen dat we sinds kort langere jasjes hebben die ruim over de billen vallen, ideaal!
    Ik heb altijd Adidas schoenen aan en altijd leuke sokken (happy socks of odd).

2. Freesias

Freesias Bekend lid

14 jan 2021
    511
    376
    63
    Vrouw
    Idd wat de rest ook aangeeft, wel echt een hemdje eronder aandoen, Mocht het jasje open springen.

De onderbroek tja wat je fijn vind, zien zullen ze het toch wel. Dus gewoon lekker dragen wat jij fijn vind en jij jou comfortabel in voelt.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Dan ga ik gewoon voor mijn zwarte boxers/hipsters. Die draag ik het liefst en als ze het toch wel zien dan hou ik het gewoon daar bij.
    Paar zwarte hemden erbij en dan vind ik het wel prima voorlopig.
    Bedankt allemaal!

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Ik droeg nike hardloopschoenen. Had 2 paar dus bij te laat wegspringen oid pleurde ik ze gewoon in de wasmachine :D zaten hemels!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Waarom?

6. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.832
    3.589
    113
    Vrouw
    Omdat er nog wel eens wat lichaamssappen, die niet van jezelf zijn, langs je benen kunnen stromen...

MadeInUSA en Kraamzuster vinden dit leuk.
  7. Kraamzuster

Kraamzuster Actief lid

21 mei 2020
    230
    105
    43
    Vrouw
    Ik raad je een hemd eronder aan.
    Iets met drukknopen en deurklinken... :D (ervaringsdeskundige)

Verder droeg/draag ik meestal zwart/lichtroze hipsters.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oh, in de 22 jaar dat ik in de zorg werk nog nooit mee gemaakt:)

Mn collega wel, die liet een po vol met dunne ontlasting vallen:|
    Die kon het letterlijk tussen haar tenen vandaan halen:roflmao:

9. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.832
    3.589
    113
    Vrouw
    O ik heb zo ongeveer alles wel al over mijn broek gehad:roflmao: Van braaksel tot ascites haha. Oke gelukkig geen sperma dan. Dat zou erg naar zijn.

10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Toen ik 16 was liep ik stage in een woonzorgcentrum en ik had een katheterzak geleegd.. ik was er bij op m'n knieën gaan zitten en ik zette die urinaal op de grond. Toen ik op stond was ik alweer vergeten dat ik hem daar had neergezet en ja hoor, ik stoot zo dat hele ding om (met 800 ml oid er in...) Hele broek nat :|:roflmao:

Ik werk nu op een verpleegafdeling in het ziekenhuis en ik denk altijd aan dat moment terug als ik dat soort capriolen uithaal. "Even snel" is met dit soort dingen niet aan te raden. Doe gewoon rustig en houd die urinaal in de gaten:roflmao:

Kraamzuster, Zuul en Saartje33 vinden dit leuk.
  11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.704
    113
    Ik werd bij een patient geroepen die was gevallen en een verlaagd bewustzijn had. Dus ik zit daar al lang op mn hurken naast die man, als de verpleegkundige zegt "hij heeft ook zijn urine verloren". Top, dank voor de info. De hele onderkant van mijn jas dreef erin.

amy2015, Saartje33 en Neuzeke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina