Mijn zoontje van 7 maanden heeft nu 3 dagen de diaree. Wat zouden jullie hier aan doen? Hij krijgt nu ook helemaal rode billen. Groetjes Miranda
Hier hetzelfde. Ik ben gisteren (3e dag) naar de HA geweest, en die zei dat het waarschijnlijk een virus infectie is. Opletten op: - koorts - spugen - (en dus) uitdroging Uitdrogen kun je herkennen aan een ingevallen fontanel en dat de huid omhoog blijft staan als je een beetje "pakt" tussen duim en wijsvinger. Julia spuugt er gelukkig nauwelijks bij, en drinkt goed, dus dan is het niet zo ernstig. Als je zoontje erbij spuugt zou ik de HA ff bellen! Heb je ORS in huis? Dat kun je iig geven als je het idee hebt dat hij uitdroogt. Sterkte en beterschap voor je vent!
Hij spuugt niet en drinkt zijn melk ook goed. Hij plast ook normaal.Maar extra water of limonade drinken wil hij niet. Ik vind het vooral zo zielig omdat hij zulke rode billen krijgt.Hij heeft ook geen koorts.Wel zijn er net 2 tandjes door. Bedankt voor het antwoord en ook beterschap!
dan is het denk ik van de tandjes mischien dat het nu minder word of hij moet nog meer tandjes achter elkaar krijgen