hoi allemaal, ik sta op het punt om alle kleertjes en beddegoed e.d. uit te wassen, nu zie ik alleen in een hoop etiketjes staan dat het daarna niet in de droger mag. ik heb hier geen plek om het hangend te laten drogen, hoe ga ik dit oplossen? of kunnen de kleertjes toch gewoon in de droger... ik hoor graag van jullie. groetjes marijke
Heb je geen "voorzichtige" of "fijne was"-stand op je droger? Ik heb al vaker kleding in de droger gedaan waarvan op het etiket stond dat het eigenlijk niet mocht, en het is niet gekrompen, maar wel op de voorzichtige stand gedroogd... Misschien is dat een optie? Gr. Kim
Je kan proberen om het zoals kim zegt op een progamma voor fijne was oid te doen! Ben je erg zuinig op je kleertjes dan zou ik het niet wagen! Dan maar kleine wasjes draaien en het drogen op een droogrek die je aan je deur kan hangen? Succes met wassen!
ik ode het toch in de droger (fijne was) maar eerlijk is eerlijk ik heb ook weleens wat verpest ik ben geen huishoud queen maar meestal gaat het wel goed haha
De babykleertjes maatje 50 waren al klein...bij mij zijn ze nog kleiner geworden na de droger. Gelukkig zaten er bij mij maar een paar shirtjes in...maar toch... Ik zou 't niet wagen in ieder geval! Dan maar over stoelen e.d. heen hangen dat kleine spul is zo droog!
Hoi zonde als het krimpt en na een aantal keer droger worden kleertjes toch vaak minder mooi er zijn van die rekjes die je aan een deur kunt hangen of aan de verwarming of in het trapgat. die nemen niet veel plek in. ook zijn er veel inklapbare grotere rekken, bij ons thuis is alles in 24 uur gedroogd, kleinere spullen sneller. zet je toch zo nu en dan een rek in de woonkamer, zonde anders van die leuke kleertjes
Hier gaan alle kinderkleertjes in de droger en er is nog nooit wat gekrompen. Wil je 't wel ophangen, denk dan aan een staand droogrek in een verloren hoekje, of een droogrekje aan een deur ofzo. Wij drogen onze eigen kleren wel vaak aan een rek.
Hier gaat ook alles in de droger. En eigenlijk is het nog nooit fout gegaan. Je kan ook "koud" drogen, misschien is dat wat.
Hoi, ik dacht ook: och, dat zal wel loslopen en heb een stapel rompertjes maatje 50 in de droger gehad. Wel gekrompen dus De dekentjes en lakentjes heb ik ook in de droger gehad en zolang dat katoen is, kan dat allemaal wel. Zodra er ook maar iets van wol in de dekens zit, kan het niet in de droger, (moet je zelfs een speciaal wasprogramma instellen, omdat normaal wassen al zorgt voor krimpen bij wol). Ik zou toch voorzichtig doen dus...