Ontbijt : rijstewafel met thee Tussendoor: komkommertje / koffie Lunch: 3 wasa zuurdesem crackers met kaas en kip met thee Tussendoor: koffie, wat drop en kaas Avond: Sla, vegetarisch vleesje en wat krieltjes met water In de avond thee en een glas melk.
Veel te weinig en ongezond vandaag Ontbijt: niets, glas melk Lunch: Kaneelbroodje, blikje energydrank Avondeten: Domino's Verder water en cola 0% Voel me nu zó slecht. Morgen weer een nieuwe kans
Ontbijt: kaascracker met filet Tussendoor: bakje kwark met een beetje honing Lunch: carpaccio salade Tussendoor: 2 stukjes pure chocolade Avond: carpaccio salade deel 2 van het pakje en een flinke kom bruine bonen. Tussendoor: stukje kaas, stukje pure chocolade, plakje worst en een glas cola zero
ontbijt: Bruine boterham met worst en koffie tussendoor: yoghurt lunch: tosti ham/kaas bruin brood tussendoor: komkommertjes en tomaatjes en paar blokjes kaas Heeeeel veel thee, en een liter water. Een klein wafeltje. Als avond eten een broodje cheeseburger (zelf belegd). Na het eten water, en nu een klein glaasje witte wijn.
Ontbijt: 3 stukjes rfiss (dadelballetjes met olijfolie, geroosterde griesmeel en sesam) en klein glas melk Avondeten: 2 dadels, klein broodje (stokbrood) met ui, paprika en kipshoarma en een groot bord salade (sla/komkommer/tomaat) Daarna nog een schaaltje yoghurt met aardbeien, en meloen. Zometeen, als ik niet meer zo vol zit, ga ik beginnen met water drinken. Ik heb gevast vandaag nl (gemiste ramadan-dagen inhalen)
Ontbijt: havermoutpap met banaan Tussendoor: kiwi en mango Lunch: 3’volkorenboterhammen met kaas/gebakken ei/zuivelspread Tussendoor: handje ongezouten noten, wat handjes bosbessen stukje paprika en stukje komkommer Avondeten: rode kool, kabeljauw en krieltjes drinken: koffie, groene thee, kruidenthee en water
Veel te weinig... Ontbijt: bakje Griekse yoghurt met walnoten Diner: gevulde courgette met gehakt, champignons, tomaat, feta.
Ontbijt: 2 luchtige volkoren crackers, 1 met smeerkaas, 1 met runderrookvlees Lunch: 2 meergranen rijstwafels met aardbeienjam, een plakje ontbijtkoek en een beker melk. Tussendoor: banaan Avond: patat met een kipcorn Na het eten een beker koffie. Verder veel groene thee en water gedronken.
O: kop koffie T: stroopwafel + warme chocomelk M: 2 boterhammen met ham + banaan T: paar chipjes A: krieltjes, wortels + glas cola T: kopje koffie en glaasje cola + magnum ongezonde dag vandaag
Ontbijt: 2 bruine boterhammen, 1 met kaas en 1 met worst, glas melk Tussendoor: plakje ontbijtkoek Lunch: broodje gezond en een krentenbol Tussendoor: mandarijntje Avondeten: Sperziebonen, gebakken aardappeltjes en hamburgers En vanavond bij gebrek aan chocola in huis een kom warme chocolademelk gedronken, waar ik nu buikpijn van heb Verder nog extra thee en water gedronken de hele dag door natuurlijk.. Niet echt m’n meest gezonde dag van de week overigens
Ontbijt: glas kefir, water, 1 bruine boterham met 30+kaas en komkommer Tussendoor: 1 banaan en een kop groene thee. Lunch: 1 bruine ciabatta met brie, honing en walnoten+ 2xmango thee en een verse jus d'orange. Avond: verse volkoren pasta met kipgehakt en zelfgemaakte tomatensaus met champignons. (Soort van bolognese zonder kaas) Kop koffie Glas pepsi max 2 glazen water
Ontbijt: broodje met hagelslag, thee Tussendoor: mueslireep, koffie Lunch: 2 broodjes met rosbief, thee Tussendoor: havermoutkoekje, koffie Avondeten: wraps met crispy chicken, desperados Drinken tussendoor: water, thee, koffie
Ontbijt: yoghurt met muesli + water Tussendoor: water Lunch: 2 crackers met kip/kerrie salade, 2 gekookte eitjes en een beetje huzarensalade + water Tussendoor: 1 choco chip koekje en ice tea green Avondeten: andijviestamppot met een stukje rookworst Tussendoor: glas verse jus + kop thee
O: 2 volkoren krackers met pure hagelslag en 2 koppen zwarte koffie T: Snelle Jelle Kruidkoek met een Latte L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en een pakje drinken en een appel T: een kinder Bueno en een Latte en een Snicker bites A: een flinke hand dropjes , pasta met veel groentes en komkommersalade en zojuist een bakje paprika chips en een blikje Cola Zero
Ontbijt: cracker met cottage cheese, cracker met pindakaas en een latte macchiato Tussendoor: appel, stroopwafel en een latte macchiato Lunch: 2 pistoletjes met pindakaas Tussendoor: paar glazen slimpie Diner: 2 stronken witlof met ham en kaas, halve schnitzel Tussendoor: latte macchiato
O : 1 bruine boterham zonder beleg. Grote beker thee. A : Sperziebonen, aardappel (1), gehaktbal met een beetje mayonaise. T : Bosvruchten waterijsje. T : Gehaktbal (koud) met een beetje mayonaise. Oh en natuurlijk nog 2 grote bekers thee.
Ontbijt 2 volkoren boterhammen met pindakaas banaan en kaneel Tussendoor peer en 3 paranoten. Lunch "appeltaart" smoothie Tussendoor appel en een rocky rice reep Diner aardappel knolselderij stampot met gebakken appel en kippendij stukjes (en walnoot bedenk ik mij nu maar die ben ik vergeten) Tussendoor blokje pure chocolade en 1 kiwi
Ontbijt: kom kokosyoghurt met een banaan, noten & zaden en een kop thee. Tussendoor: chocolat chip koekje Lunch: 3 boterhammen met houmous avocado & muhamarra en een glas coolbest. Avondeten: lasagne En vanavond nog een kiwi en bakje naturel chips met een halve liter thee.
O 3 volkoren crackers met kaas en koffie T banaan en koffie L 1 boterham met salami en een cup a soep T druiven D preischotel En een paar koppen thee op