Te koop aangeboden: * 2 x Puckababy Piep slaapzakje (1x white/silver en 1x grey white dot/silver) * 2x Pacco Piccolo (4-7 kg) (1x wit met blauwe bies, 1x wit met ivoren bies) * 2x Pacco Comodo (vanaf 6 kg en 60 cm, geschikt voor kinderen tot 6 maanden) (wit met gele bies) Voor onze zoon heb ik de pacco's gebruikt, het was echt DE uitvinding om hem rustig te laten slapen! Voor m'n dochter hebben we de puckababy's gebruikt, en ook zij ging weer heerlijk slapen! Van iedere maat/soort heb ik er 2. Handig: 1 in gebruik en 1 in de was/kast. Alles in originele verpakking en met gebruiksaanwijzing! Doe leuke biedingen, dan worden we het vast wel eens. Verzenden of afhalen (omgeving Den Haag) Evt. verzendkosten zijn voor koper Nieuwprijzen: Puckababy Piep: EUR 39,95 per stuk Pacco Piccolo: EUR 49,95 per stuk Pacco Comodo: EUR 57,95 per stuk
Ook de puckababy grey white dot is weg. Alleen nog puckababy piep in de kleur white/silver beschikbaar. Wie maakt me los?
Deze info heb ik van de site van Puckababy: Piep Maanden: 0 tot 3 Lengte: 44 - 62 Gewicht: 2,5 tot 5,5 kg