Kleding jongen met voertuigen prints

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sjakie22, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Je kan ook zelf effen longsleeves kopen en er dan een fullcolor-applicatie op strijken.

2. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    Of alleen een silhouette van een voertuig door het gebruik van flock folie of andere strijkfolie dat spul is tegenwoordig op veel plaatsen verkrijgbaar en je hoeft er niet heel creatief voor te zijn terwijl het effect heel leuk is (wel eens een rood konijn gezet op een grijs en blauw gestreept shirt en daar heb ik heel veel positieve reacties op gehad.)

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jaaaaaaaaaaaaa ik hou van deze kleding (Scandinavische kinderkleding). Vind de shirts van Smafolk echt geweldig,ze zijn niet goedkoop maar toch koop ik er elk seizoen een stel (en dan het liefst een stel in de uitverkoop <3) Meestal hier
    Peekabootiek retro kinderkleding | Smafolk,Albababy,Moonkids,Maxomorra,Ej Sikke Lej

Die kleding van die UK site ziet er ook leuk uit trouwens.

4. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland

Bedankt voor de tip. Ik heb dat spul ook in huis. Ik tijdje terig had ik een naai tick:D Helemaal vergeten dat ik flock folie heb:(

5. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, dat wilde ik ook zeggen, flock- of flexfolie.

Full color applicaties vind ik wel vrij duur en wat aan de kleine kant meestal, dan zijn die shirts van die engelse site veel toffer, zeg!

Je kunt ook nog eens wat met textielverf of -stiften proberen als je je creatief voelt ;)

Of je knipt een grotere vorm uit een oud shirt en stikt het op een nieuw leeg shirt. Wel met een zigzagsteek, dan rekt het stiksel een beetje mee.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36

7. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Molo heeft ook vaak leuke voertuigenshirts. Over BabyGap: ik vind dat 2 jaar ongeveer valt als 92 en 3 jaar als 98.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Molo is superleuk wel erg prijzig (voor mij dan).Schaf je ook niet zomaar een paar shirts van aan.

9. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Mijn zoontje heeft met zijn verjaardag 2 shirtjes van babygap gehad maat 2 (zal morgen even in zijn kast kijken ga nu twijfelen) hij heeft nu nog 92 van broeken en gaat al aardig naar 98 van shirts.

Deel Deze Pagina