Of alleen een silhouette van een voertuig door het gebruik van flock folie of andere strijkfolie dat spul is tegenwoordig op veel plaatsen verkrijgbaar en je hoeft er niet heel creatief voor te zijn terwijl het effect heel leuk is (wel eens een rood konijn gezet op een grijs en blauw gestreept shirt en daar heb ik heel veel positieve reacties op gehad.)
Jaaaaaaaaaaaaa ik hou van deze kleding (Scandinavische kinderkleding). Vind de shirts van Smafolk echt geweldig,ze zijn niet goedkoop maar toch koop ik er elk seizoen een stel (en dan het liefst een stel in de uitverkoop <3) Meestal hier Peekabootiek retro kinderkleding | Smafolk,Albababy,Moonkids,Maxomorra,Ej Sikke Lej Die kleding van die UK site ziet er ook leuk uit trouwens.
Bedankt voor de tip. Ik heb dat spul ook in huis. Ik tijdje terig had ik een naai tick Helemaal vergeten dat ik flock folie heb
Precies, dat wilde ik ook zeggen, flock- of flexfolie. Full color applicaties vind ik wel vrij duur en wat aan de kleine kant meestal, dan zijn die shirts van die engelse site veel toffer, zeg! Je kunt ook nog eens wat met textielverf of -stiften proberen als je je creatief voelt Of je knipt een grotere vorm uit een oud shirt en stikt het op een nieuw leeg shirt. Wel met een zigzagsteek, dan rekt het stiksel een beetje mee.
Molo heeft ook vaak leuke voertuigenshirts. Over BabyGap: ik vind dat 2 jaar ongeveer valt als 92 en 3 jaar als 98.
Mijn zoontje heeft met zijn verjaardag 2 shirtjes van babygap gehad maat 2 (zal morgen even in zijn kast kijken ga nu twijfelen) hij heeft nu nog 92 van broeken en gaat al aardig naar 98 van shirts.