Mijn beide jongens zijn behoorlijk slank.. Vooral de jongste. Ik haal meestal broeken van Ter Stal, Hema en Name it. Shirts meestal overal. Maar ze gaan nu echt de lucht in en ik merk dat de bovenkleding steeds losser gaat zitten. De keuze wordt steeds minder Iemand nog tips voor merken/winkels wat smal valt?
Ik koop meestal shirts en truien van vingino, in de opruiming vooral, anders ben je zomaar blut. Dit is een van de weinige merken bovenkleding die redelijk smal valt. Name it is soms ook oké, soms niet. Daarnaast inderdaad de super skinny jog spijkerbroeken van Ter stal of name it. Hema is meestal ook wel oké. Soms heeft wibra ook wel shirts die wat smaller vallen, maar soms ook niet. Het verschilt echt per keer. Truien van de WE passen hier meestal ook wel redelijk goed, maar dan niet de Salty Dog. Hopelijk kun je wat met de tips, al blijft het soms erg persoonlijk.
Heb ook altijd de xslim van name it ( skinny lijkt niet mooi bij mijn zoon) Bij kleertjes.com heb ik deze winter veel hoody’s van WE gekocht. Hiervoor had hij altijd longsleeves aan. Die en t-shirts met korte mouwen van het merk Orange stars. Retour shirts zijn ook prima. Wel koop ik alleen in de sale ( hebben ze heel vaak bij kleertjes.com) want anders ga ik failliet.
Hier net weer 2 broeken binnen van ter stal, de super skinny fit. Zitten heel fijn zegt mijn zoon en nu ook met leuke korting.
Hier ook 2 smalle knullen. Ik koop idd ook altijd de super skinny van Ter Stal en van de Bristol, die zijn ook erg fijn. Qua shirts vind ik de volgende merken erg fijn; PompdeLux Vingino Levv Cars Sommige van Name It Tygo & Vito
Raizzed van vingino heeft ook vaak wat smalle modellen. Retour truien vind ik ook wel smal vallen en de basic shirts heb ik van de we.
Super skinny broeken van de WE staan mooi bij onze zoon. Broeken moeten sowieso skinny zijn, anders gaat het slobberen. En dan nog moeten we de taille vaak verkleinen. Levv valt mooi smal. Retour ook wel. Ik koop alles in de sale. Bij Limango hebben ze vaak leuke Vingino, Raizzed en Retour aanbiedingen.
Ik vind de shirt en truien van someone ook erg smal vallen. Zitten altijd erg mooi bij mijn mega smalle zoontje. En ook nog vaak erg mooi geprijsd
Hier zit meestal Retour, Vingino, Indian blue jeans en Cars goed qua shirts en truien. Broeken van LTB. Die vallen echt als skinny. Een enkele keer de super skinny van de WE, maar meestal vallen die niet als skinny.
-Vingino -Raizzed -We -Indian Blue Jeans (valt wel korter, dus vaak een maatje groter bestellen) -Retour, de basics vallen mooi smal maar sommige andere shirts juist niet. -B-nosy -spijkerbroeken van Name-it, Hema, WE of de ´jog-denim´ van de Wibra.