Ik geef per kind en per seizoen ongeveer 500 uit. Dit is inclusief schoenen en jas. Dit jaar zal het wat minder zijn omdat de jongste is geboren. Ik vind mooie kleding erg belangrijk en hou van merkkleding. Een grote zwakte hier. Ik geef voor schoenen 100, winterjas 80, paar goeie spijkerbroeken voor 50 per stuk, jurkjes voor gemiddeld 30, truien voor ook gemiddeld 45. Ik vind het belangrijk dat ze er leuk bij lopen en werk hier ook hard voor.
Hier precies hetzelfde.. Ook qua bedragen die ik er Max voor wil uitgeven.. Probleem is dat ik vaak veel leuke shirts voor hem zie in de loop der tijd.. Denk dat hij nu ongeveer 30 t-shirts in de kast heeft liggen.. Daarentegen doet hij al een tijd met deze maat..
schoenen per seizoen 80 euro. jas 40 a 50 euro rompers en maillots en leggings haal ik vaak bij de hema de rest van de kleding vaak van noppies (sale) had deze week bestelling ontvangen van 100 euro uit de noppies sale; 4 shirts lange mouwen dochter 2 rokjes dochter 1vest dochter 2 shirts lange mouwen zoon 2 broeken zoon 1vest zoon dan vind ik 100 euro wel meevallen voor noppies. in totaal per kind een 250euro denk ik.
Voor lem heb ik de eerste 2 jaar sloten aan kleding gehad. Voor Liv ook belachelijk veel. Per kind heb in een stuk of 5 verhuisdozen vol met kleding/schoenen /jassen met de prijskaartjes er nog aan en dan is Liv nog geen 1. Eerlijk is eerlijk zit ook wat gekregen spul tussen en dat vond in gewoon echt niet mooi en Liv schoot echt heel snel alle maatjes voorbij met een maand of 9 zat ze al in 80/86. Merken variëren van heel goedkoop naar heel duur. Nu heb ik mij voorgenomen om te kopen wanneer nodig. En ik wil proberen wat meer 2e hands te kopen, gaat me alleen niet zo goed af helaas.
Hahaha hier ook! Mijn zoontje heeft echt zoveel kleding. Laatst had ik mn was bij gewerkt en ik kon zijn shirts (kort en lange mouw, plus blousen) niet meer kwijt.. Ik had niet genoeg hangertjes en het paste letterlijk niet in zn kast... Broeken heeft hij ook te veel en schoenen ook (vandaag weer een paar gekocht) Ik vind 1 paar schoenen ook saai. Ik heb zelf ook tig paar schoenen en ik vind het gewoon leuk als hij kan afwisselen. Met kleding ook, ik raak snel uitgekeken op kleding en vind het leuk als hij wat nieuwe dingen aan kan... Ik bewaar wel veel, hij had dit jaar ook nog dingen aan van vorige zomer (mijn zoon groeit ook niet hard). Ik koop merk en non merk, broeken nu vaak goedkoop want hij maakt ze snel stuk of er komen gras vlekken op door t buitenspelen..
Hier stroomt de kast van de kinderen ook over, maar ik koop niks voor de volle mep. Meestal struin ik de monstersales, opheffingsuitverkopen en sales af. Bijna alle kleding van de kids is merk maar heel goedkoop aangeschaft
Nou serieus de laatste 4 maanden heb ik al 3 paar moeten kopen. Maat 22, 23 en die hij nu heeft is 24. Denk 2 weken geleden gekocht maar kan die ook niet lang aan. Laat altijd zijn voeten opmeten en voelen tijdens het passen maar blijkbaar doe ik iets verkeerds. Voordeel is wel dat ik iemand op marktplaats elke keer heel blij maak met bijna nieuwe schoenen voor bijna niks
Ik weet niet precies hoeveel geld ik uit geef aan kleding. Soms veel vooral bij kledingparty's: Pimpelot, Kiddo. Wij winkelen overal: C&A, V&D, Hema, Zara, div. kleinere zaakjes, marktplaats, tweede hands kledingbeurs, Zeeman, Scapino, Primark en Wibra. Toevallig van de week geshopt: Jas bij C&A 40,- Jas bij de Zeeman 15,- (dl had die jas zien hangen en wilde geen andere en nu was de keuze aan haar) Bij Scapino: lange broek, korte broek, zomer jas, long sleeve, 2 T-shirts, vestje, jurkje : normale prijs was 144,- ik heb er 59,- voor betaald. De kinderen krijgen kleding wanneer het nodig is, ze hoeven voor mij geen kasten vol met kleding.
Veel te veel! Ik ben door dit topic eens gaan kijken en heb vanaf juni tot nu ongeveer 500 uitgegeven aan kleding voor mijn dochter Belachelijk al zeg ik het zelf.
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik uitgeef aan kleding voor mijn dochter.. Wij hebben hier opa's en oma's die ons nog weleens wat toestoppen of meegaan als we schoenen gaan kopen, dat is al een mazzeltje natuurlijk Ik ben zelf fan van merkkleding maar vorige week mocht ik van m'n schoonvader voor 100 shoppen voor Roos en toen ben ik heel verstandig naar de Hema gegaan! Ik had voor het najaar 2 broekjes,2 leggings,1 jumpsuit,2 vestjes en een stapel rompertjes én heb ipv 100 maar 85 af hoeven rekenen. Zelf had ik ook al 1 setje voor het najaar gekocht, nu komen daar nog wel wat setjes (waarschijnlijk Z8, IKKS e.d.) bij en dan een winterjas en 2 paar schoenen/halve laarsjes. De kans is heel groot dat we de winterjas en schoenen ook nog wel krijgen van opa's en oma's.. Voor ons zoontje op komst ligt/hangt er voorlopig genoeg in de kast en als je ziet wat je nog krijgt aan kraamcadeaus..bij onze dochter kon ik bijna een winkel beginnen
Ik heb in het voorjaar voor 40 euro, 37 kledingstukken voor mijn zoontje gekocht op een tweedehandsbeurs. Broekjes met lange pijpen, broekjes met korte pijpen, shirtjes met lange mouwtjes, shirtjes met korte mouwtjes en een zomerjasje. Daarnaast nog een zwembroekje voor 3 euro bij de action gekocht. Mijn ouders hebben schoentjes en sandaaltjes voor hem gekocht. Dus voor 43 euro was ik wel klaar voor ruim een half jaar!
De schoenen gaan hier ook tegen de 100 euro aan met een paar goedkope schoentjes erbij. Winterjassen zijn wel heel duur. Toevallig dat ik nu veel mensen in de winkel krijg omdat ik de winterjassen allemaal onder de 35 euro heb zitten ( behalve die van z8... ) haha
Ik zie zelf nooit leuke schoenen bij van Haren voor mijn zoontje. Heel soms bij de Bristol, maar ik vind het vaak te lelijk voor woorden wat ze daar voor jongens hebben. Pas vanaf mt 30 wordt het leuk... Dan koop ik liever Converse, Replay, Puma of Adidas. Zijn ook zo duur niet (laatst een paar Puma's voor 18 euro), dan ziet ie er tenminste fatsoenlijk uit.
Ik weet niet precies hoeveel ik aan kleding uitgeef maar wel ongeveer. Ik denk zo'n 500 euro per kledingmaat. Zoontje groeit hard nu de ene keer doet hij er vier maanden mee en de andere keer 2 maanden. Zonde? Tja ik heb het er graag voor over en ik vind het niet erg om dan minder aan mijn eigen kleding en schoenen uit te geven. Ik heb ook maar 1 kindje dus dat scheelt wel denk ik.
Ik durf het niet eens bij te houden, maar het is veel geld. Schoenen alleen al, pfff. Daar bezuinigen wij dus echt niet op, is te belangrijk. Wil niet mijn kinderen hun hele lijf en houding om zeep helpen door ze op (goedkope) zooi te laten lopen. Maar goed kassa! ....toch zeker Eur 75,- tot Eur 125,- per paar, ieder kind heeft minstens drie paar schoenen en dat 2x per jaar.....tel uit je winst. Kortom, het loopt hier in de duizenden Euro's per jaar. En dat is niet eens allemaal merk kleding. Kinderen zijn nou eenmaal duur, dat weet je van tevoren. Maar toch. 😅😅😅
Jassen en schoenen vind ik belangrijk niet alleen qua comfort maar ook qua ( en dan vooral een jas ) dat niet 10 andere kinderen erin lopen, mijn kinderen lopen dus in jassen die je niet veel ziet, voor mijn jongste laatst 1 vanuit China laten verzenden voor 30 euro, zit wel 6 weken levertijd op maar goed, voor mijn zoon zit ik vaak rond de 50-70 euro en voor mijn middelste ook maar vaak wel in de sale of uit het buitenland Schoenen vind ik zelf heel belangrijk dat het volledig leer is niet alleen de zool er in maar ook de schoen om de voet moet van mij leer zijn Voor de kinderen ben ik dus zo 100-150 euro kwijt coor een paar schoenen als ik ze niet in de sale haal, maar ik haal schoenen vaak in de sale zo heb ik afgelopen december voor mijn zoon schoenen gekocht op de gok maatje groter in de outlet van Schuurman schoenen, normaal 80 euro maar in de sale 10 euro, oke ik wist niet of ze zouden passen maar neem bijna altijd die gok wel, en nu past het hem, Voor mijn dochter had ik 3 paar sandalen gekocht in december ook bij diezelfde outlet normaal 60 euro per paar nu 5 euro, ja dan koop ik 3 paar op de gok, past het niet voor 5 euro weer verkopen of bewaren tot onze jongste erin zou passen, Voor mijn jongste heb ik toen ik nog zwanger was van haar veel kleren van z8 gekocht in de sale, 200 euro rokjes jurkjes shirtjes leggings vesten, van alles tot maat 74 heb mezelf 600 euro bespaard Hetzelfde in de noppies sale, voor 100 euro gekocht en 200 bespaard Je betaalt dan net zoveel als je andere bij de h&m of Hema zou betalen, dan kies ik liever voor een merk, vind dat vaak ook mooier Begrijp me niet verkeerd mijn kinderen lopen ook in kleren van de wibra zeeman Hema c&a en h&m... Van de h&m van de week nog broek en shirt 10 euro mochten ze allebei zelf een setje uitzoeken
Phoe veel! Ik werk in een kinderkledingzaak dus er gaat veel mee baar huis! Haha Schoenen en jassen daar bespaar ik niet op en wil echt goede..
Weetje wat het is, tuurlijk zijn er jassen van 100euro, maar zoveel wíl ik er niet eens voor uitgeven. Ik vind dat niet normaal. Wat kun je allemaal niet doen van dat geld. En anders bewaar ik het nog liever, wie weet wat er nog gebeurd.
Ik koop het hele jaar Door. Nu met de jassen. Is het wel even een flink bedrag. En volgende maand krijgen ze schoenen. En helaas hele lastige voeten dus dat word een uitstapje van 500 euro. Ik denk in een jaar genomen dat ik 900/1250 euro per kind uitgeef aan kleding en schoenen? ?