Hoe kopen jullie kleding voor de kinderen? Koop je allemaal setjes of juiste allemaal losse items en combineer jezelf?
Meetal losse stukken, maar wel in veste kleuren, zodat het altijd wel ergens mee te matchen is. Vaak blauw, groen, rood, zwart en grijs als basiskleuren.
Ik koop kleding zodat het een setje wordt. Hoeft niet precies door een winkel bedacht setje te zijn, maar zorg wel dat het als setje in de kast ligt. Anders merk ik dat de helft blijft liggen en ik nooit gebruik. Voor zoon doe ik het trouwens niet meer. Daar heb ik gewoon een stapel zwarte en blauwe spijkerbroeken voor en een stapel shirts, die zijn altijd te matchen.
Ook beide. Maar meestal los ik kan bijna nooit in een x slagen in 1 winkel. Jongenskleding vind ik sowieso lastig.
Ik koop zelden echte setjes. Wel veel basisstukken die bij elkaar passen; veel pastelkleurtjes, wit en donkerblauw.
Beide, maar meestal losse kledingstukken. Vooral als iets een lastige kleur/print heeft om te combineren probeer ik er meteen een setje van te maken.
Mijn dochter draagt veel jurkjes en heb een stapel witte/zwarte/roze leggings liggen, dat past wel bij elkaar. Heb 1 gele en 1 blauwe legging omdat er bij 2 jurkjes geen andere kleur past dus dat zijn vaste setjes. Voor zoon ligt er een stapel spijkerbroeken en een stapel shirts en dat kan altijd wel samen. Heb wel een stapeltje korte broeken gekregen waarvan 1 met groen/blauw/gele ruitjes en 1 met oranje/blauwe ruiten. Daar moest ik ook wel even een bijpassend shirtje bij kopen. De rest matcht allemaal wel. Maar toen ze nog baby waren had ik wel vooral setjes.
Precies dit! In de zomer vind ik het wel altijd lekker makkelijk dat je niet weer een maillot/legging bij een jurk hoeft te matchen.