tablet voor kinderen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door avr87, 29 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avr87

avr87 Lid

3 nov 2011
    41
    23
    8
    Vrouw
    Hallo dames,
    Vanmiddag heeft een van mijn zoons de Samsung tablet laten vallen en hij in helaas overleden.:rolleyes:

Nu ben ik op zoek naar een andere tablet. Normaal gesproken zou ik gaan voor een nieuwe Samsung galaxy tablet maar omdat ik er voor beide zoons 1 wil aanschaffen vind ik dat nogal prijzig.
    Man en ik zitten er niet op. Oudste doet spelletjes en download deze zelf.
    Jongste zit op YouTube en doet af en toe een makkelijk spelletje.

Nu zag ik de kurio kindertablet advance. Is dat wat? Kan daar YouTube op?
    Ik begreep dat er al standaards apps op zitten maar kan ik deze er ook afhalen?

Of iemand een ander goedkoper alternatief voor 2 tablets?

Thanks! X

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Wij hebben voor allebei de kinderen een Amazon Fire tablet, prima geschikt voor filmpjes kijken en spelletjes doen (wij hebben ze gekocht voor in de auto), en vriendelijk qua prijs, volgens mij waren ze iets van 80 per stuk.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Aanvulling: internet (en dus YouTube) werkt ook prima).

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.054
    15.076
    113
    Je kan nog kijken of een reparatiecentrum in de buurt m kan repareren. Vaak is t de connector naar t scherm wat kaduuk is of los zit. Zo heb ik een afgedankte ipad 4 retina voor 30 euro gerepareerd met een vervangend interface scherm, was prima in orde maar reageerde niet op invoer.

5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Wij hebben voor de kinderen iPads gekocht. Die kindertablets vind ik zonde van het geld, dat is maar eventjes leuk, maar met een ‘echte’ tablet kunnen ze veel langer doen!

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.040
    3.866
    113
    Vrouw
    Thuis
    Welke tablet je ook koopt, een goede casing kan ik iedereen aanraden. Bij ons staat onze oudste er af en toe op (verstandelijk beperkt, hij kan de gevolgen niet begrijpen) en de tablet werkt nog steeds perfect.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.957
    5.260
    113
    Home
    Ik zou geen kinder tablet achtig iets kopen
    Hier een stevige hoes erom heen en de oudste heeft hem echt al vaak laten vallen

Wij hebben een Samsung

8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.037
    113
    Overijssel
    Wij hebben nadat mijn oude Samsung tablet nu echt de geest heeft gegeven een tweedehands Samsung tablet gekocht..
    Kindertablets vind ik echt onzin.

9. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier heeft dochter anderhalf jaar terug een 7 inch Denver kindertablet gekregen van 60 euro, die bevalt nog steeds prima! De kinderomgeving heb ik eraf gehaald, ze gebruikt hem gewoon als een normale tablet. Vooral spelletjes en heel soms youtube. Alleen de rubber-hoes die bij de prijs in zat is fijn als kinder-onderdel, al heeft dochter hem nog nooit laten vallen (voorzichtig). Verder had ik net zo goed een gewone tablet kunnen kopen, met hoes, maar dit was een voordelige optie.
    Enige nadeel bij de Denver tablet is dat opstarten echt minstens 2 minuten duurt, en de totale batterijduur is 'maar' 3 uur. Maar voor dochter is dat prima. Als hij kapot zou gaan zou ik weer een tablet kopen van max 100 euro, op die leeftijd hoeft zo'n ding nog niet zo veeleisend te zijn, groot scherm hoeft van mij ook niet, speciale kinderomgeving ook niet.

Deel Deze Pagina