hallo dames!!! ik heb nu 1 onderwerpen over tassen voorbij zien komen over inhoud en aantal nu vroeg ik me spontaan af: hoeveel paar schoenen hebben jullie?? ik heb ze even geteld en schaam me een beetje ik heb 2 weken geleden 10paar weggegooid en 4 verkocht maar ik houd over........: jawel 37 paar *bloos*
3 paar sportschoenen 2 paar zomerschoenen 4 paar laarsjes 1 paar pumps (ik ben opzoek naar nog een paar) 1 paar winterschoen ( hoge gaastra buiten laars) 1 paar snowboots 2 paar instappers met hak En ik vind het ook echt niet leuk om schoenen te kopen. Toch heb ik er aardig wat vind ik zelf. Vind dit ook wel gnoeg. Ik heb laatst bij een vintage winkel nieuwe Prada laarzen gevonden voor 4 euro. Zo mooi. en ze zijn echt. Geluk dus. Loop er alleen nooit op want dat vind ik zonde, ha ha
Je hoeft je niet te schamen hoor miffy.. Ik denk dat ik ook aan dat aantal kom maar ik werk dan ook in een schoenenwinkel. Even uit mijn hoofd zeker 8 paar laarzen en dan een hele zooi slippers denk 10 paar. Ongeveer 5 ballerina's 2 sportieve schoentjes en dan ook nog 3 paar met een hak. En dan nog een paar 'vergeten' schoenen die op zolder liggen in een curverbox. Die mogen eigenlijk weg maar doordat ze nog nooit of zeer weinig gedragen zijn vind ik het zo zonde.
even denken: -2 paar birkenstocks - paar slippers dolcis (zilver en antraciet) - 3 paar ballerina's (marco tozzi, esprit en bristol) - 2 paar pumps (wit en bruin manfield) - 1 paar grijze sleehakken (marco tozzi) - 4 paar laarzen (zwarte hakken cinderella, bruine esprit, zwarte le coq sportif en grijze korte laarsjes scapino) - 2 paar gympen (all star en le coq sportif) Ik denk dat ik er nu ben...
Veel........ heel erg veel. Weet niet precies het aantal aangezien er wekelijks wel wat bijkomt. Veel zijn ook ongedragen.
3 paar Dr Martens 3 paar laarzen 2 paar slippers 1 paar sportschoenen 2 paar pumps Totaal: 11 paar schoenen
Stuk of 4 paar sneakers, 3 paar laarzen, 1 paar pumps,2 paar slippers, 1 paar sportschoenen en een paar (nep) birkenstocks. En de (nep) birkenstock is het enige nog wat ik nog pas de afgelopen 3 weken. (ivm met vocht vasthouden)
1 paar Werkschoenen 4 of 5 paar teenslippers(roze, zwart, wit,enz) 2 paar uggs 2 paar laarzen 3 paar nette glitter-glamour-slettebakken hakjes Valt best mee toch?
4 paar laarzen 5 paar instappers 4 paar hoge pumps 3 paar lage pumps 3 paar sportschoenen. 6 paar slippers en dat was het wel zo dacht ik edit: ik heb ook nog 3 paar enkel laarsjes. en een stuk of 6 miskopen dus gekocht zonder passen maar te lui om ze terug te brengen hahaha
Oef... even denken hoor... 2 paar lage laarsjes...2 paar hoge 1 paar gympies 1 paar sportschoenen die eigenlijk aan vervanging toe zijn... 1 paar nette schoenen. 1 paar...onee..die..of toch...euh... ik vermoed dat ik nog 1 paar kisten heb met gebroke zool...bewaard voor in de tuin te spitten...tenminste dat vermoed ik dan 1 paar fitflops 2 paar sandalen die ik nooit meer draag door de fitflops en 1 paar instappers die hier ergens op de camping rond slingeren.. En dan nog een hele batterij aan oude schoenen die weg zouden moeten maarja...zonde....maarrrr eerdaags ga ik mn kast uitmesten met een grote vuilniszak