wat is deze oude kast waard.?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oude kast van mijn moeder, heb hem op mp gezet en ik kreeg biedin van 75 euro, verkopen of niet voor deze prijs.?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

heb geen verstand van antiek, maar denk dat ie wel wat meer waard is... Kijk anders eens bij biedingen op vergelijkbare kasten!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik persoonlijk vind het een redelijk bedrag maar heb er geen verstand van. Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt hoe graag jullie hem weg willen hebben.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik denk ook dat hij wat meer waard is, mits netjes en niet teveel krassen ed (kan ik nu niet zien) Is het een antieke kast? Van welk materiaal is hij en is het glas glad of facetgeslepen?

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Het is tegenwoordig helemaal in om deze kasten op te knappen. Ik denk dat je er zeker wel 150 voor kunt krijgen.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het is een vrij ouderwetse/antieke kast, zelf vind ik 75 euro te weinig,maar misschien even vergelijken wat de prijzen zijn?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja denk ik dus ook...ik zou zeker niet lager gaan dan 150 euro..

Maar heb je meer info over de kast? Misschien een grotere foto?

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Is het een buffetkast met een secretairtje eronder? Wat voor hout is het en hoe lang is hij al bij jullie in de familie? Ik vind 75 beetje aan de lichte kant.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zeker weten idd

10. MLkids

MLkids Niet meer actief

Denk dat je er zeker 200 euro voor moet kunnen krijgen. 150 euro is ook een mooi bedrag maar 75 euro zeker niet!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja klopt er zit een secretairtje eronder, dezekast heeft de overgrootoma van mijn moeder gekrgen toen ze ging trouwen dus is heel oud

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik vind hem erg leuk! Zijn inderdaad 'in' tegenwoordig die kasten, om op te knappen en te pimpen. Vind 75 euro aan de lage kant, maar als er verder geen emotionele waarde aan hangt en hij staat in de weg zou ik hem mooi verkopen voor die prijs!

Edit, zie nu je laatste bericht. Dan zou ik hem zeker niet wegdoen voor 75 euro als ie zo oud is! Wat zal het zijn.... 100 jaar ofzo??

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

foto heb ik niet op de tab en ik weetniet hoe ik moet opslaan

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja we hebben er ook geen haast bij om het te verkopen , ik wou eerst even vragen hoeveel die ongveer waard is.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
  16. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met een handelaar in antiek.
    of naar een winkel toe kunt gaan waar ze dit soort kasten verkopen.
    en daar vragen wat zo iets kost

misschien hebben ze wel intresse om de kast over te nemen en anders kunnen ze je vast vertellen wat zo iets moet kosten.

denk dat je er op mp zowiezo niet de hoofdprijs voor krijgt.

maar voor 75 zou ik hem zeker niet weg doen helemaal niet als je de prijzen ziet van de kasten van de linken boven mij.

17. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hij was meer waard. Antiek brengt nu niet veel meer op..

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Tsja, bij de Kringloop zie je ook een hoop van zulke kasten.. Die krijgen ze bij de straatstenen niet kwijt. Maar deze is wel mooi, ik zou er iets van 100 euro voor vragen?

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    75 euro vind ik ook wel erg weinig. Ik zou proberen om er zeker 150 voor te krijgen als je hem snel kwijt moet.
    Als hij niet in de weg staat zou ik ook kijken of een antiekhandelaar hem kan taxeren.. Succes ermee

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ligt er maar net aan wat voor naampje eraan hangt denk ik.

Kan het wel antiek zijn, maar vroeger hadden mensen allemaal dezelfde soort meubels die toen "in" waren en nu verkocht worden, daar zijn er zoveel van dat je ze aan de straatstenen niet kwijt raakt bij wijze van. Als dit ook zo'n kast is, is het de vraag of er meer geboden wordt, maar misschien is dit een kast die wel meer waard is.

Deel Deze Pagina