oude kast van mijn moeder, heb hem op mp gezet en ik kreeg biedin van 75 euro, verkopen of niet voor deze prijs.?
heb geen verstand van antiek, maar denk dat ie wel wat meer waard is... Kijk anders eens bij biedingen op vergelijkbare kasten!
Ik persoonlijk vind het een redelijk bedrag maar heb er geen verstand van. Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt hoe graag jullie hem weg willen hebben.
Ik denk ook dat hij wat meer waard is, mits netjes en niet teveel krassen ed (kan ik nu niet zien) Is het een antieke kast? Van welk materiaal is hij en is het glas glad of facetgeslepen?
Het is tegenwoordig helemaal in om deze kasten op te knappen. Ik denk dat je er zeker wel 150 voor kunt krijgen.
Het is een vrij ouderwetse/antieke kast, zelf vind ik 75 euro te weinig,maar misschien even vergelijken wat de prijzen zijn?
Ja denk ik dus ook...ik zou zeker niet lager gaan dan 150 euro.. Maar heb je meer info over de kast? Misschien een grotere foto?
Is het een buffetkast met een secretairtje eronder? Wat voor hout is het en hoe lang is hij al bij jullie in de familie? Ik vind 75 beetje aan de lichte kant.
Denk dat je er zeker 200 euro voor moet kunnen krijgen. 150 euro is ook een mooi bedrag maar 75 euro zeker niet!
ja klopt er zit een secretairtje eronder, dezekast heeft de overgrootoma van mijn moeder gekrgen toen ze ging trouwen dus is heel oud
Ik vind hem erg leuk! Zijn inderdaad 'in' tegenwoordig die kasten, om op te knappen en te pimpen. Vind 75 euro aan de lage kant, maar als er verder geen emotionele waarde aan hangt en hij staat in de weg zou ik hem mooi verkopen voor die prijs! Edit, zie nu je laatste bericht. Dan zou ik hem zeker niet wegdoen voor 75 euro als ie zo oud is! Wat zal het zijn.... 100 jaar ofzo??
ja we hebben er ook geen haast bij om het te verkopen , ik wou eerst even vragen hoeveel die ongveer waard is.
Burbri Antiek Aalsmeer - antieke bureaus en secretaires, de antiekzaak voor oude, unieke meubelen in Aalsmeer Antieke secretaire - Mooie mahonie secretaire met bijzonder fraai interieur Even voor wat prijs ideetjes, ik weet natuurlijk niet in welke staat die van jullie is. Maar ik vind 75 wel erg laag. Hij is al zeer oud en dus echt antiek geen namaak.
ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met een handelaar in antiek. of naar een winkel toe kunt gaan waar ze dit soort kasten verkopen. en daar vragen wat zo iets kost misschien hebben ze wel intresse om de kast over te nemen en anders kunnen ze je vast vertellen wat zo iets moet kosten. denk dat je er op mp zowiezo niet de hoofdprijs voor krijgt. maar voor 75 zou ik hem zeker niet weg doen helemaal niet als je de prijzen ziet van de kasten van de linken boven mij.
Tsja, bij de Kringloop zie je ook een hoop van zulke kasten.. Die krijgen ze bij de straatstenen niet kwijt. Maar deze is wel mooi, ik zou er iets van 100 euro voor vragen?
75 euro vind ik ook wel erg weinig. Ik zou proberen om er zeker 150 voor te krijgen als je hem snel kwijt moet. Als hij niet in de weg staat zou ik ook kijken of een antiekhandelaar hem kan taxeren.. Succes ermee
Ligt er maar net aan wat voor naampje eraan hangt denk ik. Kan het wel antiek zijn, maar vroeger hadden mensen allemaal dezelfde soort meubels die toen "in" waren en nu verkocht worden, daar zijn er zoveel van dat je ze aan de straatstenen niet kwijt raakt bij wijze van. Als dit ook zo'n kast is, is het de vraag of er meer geboden wordt, maar misschien is dit een kast die wel meer waard is.