Heb laatst een zak met kleding gekregen. Veel is te groot maar wel mijn smaak. Nou dacht ik eraan om het gewoon maar heet te wassen/in de droger te gooien maar na een zoektocht op internet, blijkt dat niet zo'n goed idee te zijn. Iemand die het toch geprobeerd heeft en wel goed heeft uitgepakt? Bijvoorbeeld een t-shirt met opdruk, kan dat kwaad? Of stoffen die wel mooi zijn gebleven na te heet wassen? Het moet niet zo zijn dat het gaat lubberen of dat ik een vaal shirt krijg, dan geef ik het liever aan iemand anders.
Denk niet dat dat een succes gaat worden hoor.. Ken je niet iemand die handig is en een naaimachine bezit. Die kan misschien de kleding zo voor je innemen.
Vaak wordt het korter, en niet smaller, dus ik denk dat dat geen oplossing zal zijn. Veel stofjes krimpen ook helemaal niet hoor. Best (laten) vermaken dus.
Ligt eraan wat voor kleding het is. Ik gooi alles in de droger behalve zijde en wol, gaat prima hoor.
Ja dat is ook nog een optie, maar weet niet of dat bij alles gaat. Het handigste zou zijn om een keer op 90 graden te wassen en dat ik het dan gewoon aan kan. Ik ga het eens proberen met iets wat ik niet super mooi vind denk ik.
nee hoor, niet doen. De stof is er niet voor geschikt en wordt hard en stug. Je kunt op een makkelijke manier te grote kleding pimpen. Er zijn veel voorbeelden te vinden via google en op pinterest. Een handige tante, moeder etc zou natuurlijk een goede optie zijn!