Hobbelmuis aangeboden Mijn zoontje heeft hem nooit leuk gevonden en dat vind ik maar zonde. hij is dus nooit gebruikt, ja een keer voor een foto te maken maar dat was het dus. Doe een mooi bod! MAVINTHO-toys Dé online winkel voor houten speelgoed!eelgoed op soort::lopen, rijden, hobbelen::hobbeldieren::Nattou Hobbelmuis Oasis Hier een foto hoe hij eruit ziet ---------------------------------------------------------------- Ik heb ook nog een oranje badje in de aanbieding. Heb er helaas geen standaard meer bij, maar die zijn te koop bij de hema. --------------------------------------------------------------- Maatje 74 Marktplaats.nl > mega pakket jongen maatje 74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 ---------------------------------------------------------------- Timberlands winterlaarsjes maatje 18,5 Marktplaats.nl > Mooie winter timerlands laarsjes!! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken ---------------------------------------------------------------- 3 paar schoentjes 6 tot 9 maanden Marktplaats.nl > 3 paar schoentjes 6 tot 9 maanden - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken ----------------------------------------------------------------- ikea boekenplank rood Marktplaats.nl > ikea boekenplank lack rood - Huis en Inrichting - Overige Huis en Inrichting ----------------------------------------------------------------- Nog een plastic tas vol met hydroluiers, voor een kleine vergoeding wie kan ik er blij mee maken
Ik heb wel interesse in de 3 paar schoentjes het kledingpakket en eventueel de hobbelmuis. Zou zeggen maak eens een heel leuk prijsje voor mij.....
vind die hobbelmuis erg leuk, Collin heeft een muizen kamer.. Maar heb er op t moment t geld niet voor