Bakerzakken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cin11, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin11

Cin11 Lid

28 okt 2008
    85
    0
    0
    Hoi, Noah ligt in de puckababy, vanwege zijn maaiende armpjes. Op zich bevalt ie goed, maar ik moet binnenkort een grotere maat kopen en zat een beetje rond te kijken naar andere systemen. Nu zag ik de snug & tug en de swaddle me. Heeft iemand ervaring met deze bakerzakken? Vooral de snug & tug spreekt me wel aan omdat zijn armen daar nog vaster in liggen dan in de puckababy. Gisteren had hij zijn dekentje en lakentje zelfs los gewurmd terwijl hij in de zak zat.
    Ik hoor graag van jullie.

2. batje

batje Actief lid

6 sep 2008
    113
    0
    16
    De Pacoo bevalt mij enorm goed, onze houdini is daar nog niet uit gekomen! De swaddleme was absoluut geen succes, daar was hij in een paar minuten uit.
    Overdag wikkel ik 'm overigens gewoon in een lakentje, dat werkt ook prima :)

3. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    wij hebben de snug n tug, die is erg goed. Maar wij zijn er weer mee gestopt voor nu, ze huilde ook ingebakerd maar als we het gingen timen was het eigenlijk niet zolang en alleen op bepaalde momenten.
    Dus we proberen nu zonder. In de ouders van nu stond er ook iets over, wellicht interessant?

4. Cin11

Cin11 Lid

28 okt 2008
    85
    0
    0
    In welke Ouders van Nu stond dat dan? Niet een recente toch?

Deel Deze Pagina