Ons meisje werdt twee weken te laat geboren dus wij waren ook bang dat de maatje 50 pakjes niet nodig zouden zijn (hadden er twee) maar uiteindelijk heeft ze beide pakjes nog best lang aangekund! Ik zou minimaal 2 pakjes maat 50 halen 2 pakjes 50/56 en de rest 56 en ach mocht het toch nodig zijn dan is het zo bij gekocht of gevraagd als kraamcadeautje!
onze dochter is nu al 42 cm en weegt 1700gr en we zijn bij week 30..... en ik heb echt een berg kleertjes gekocht kon ze niet verstaan. nu ben ik bang dat ze het niet gaat passen, heb echt veel maat 56. ik werd met 62cm geboren, als mijn kindje ook zo lang word dan vraag ik me af of ze dat gaat passen !? en o ja,, hele mooie kleertjes hebben ze in de h&m. ben er helemaal fan van
mijn man en ik zijn/waren beide groot, dus op advies van mijn moeder had ik niets in maat 50... Kreeg ik een jochie van 2900 g. Hij verzoop echt in 56. mijn man moest snel wat bijkopen toen maar. Hij heeft zeker een maand maat 50 gehad. Ik heb toen ook als kadootje kleine kleertjes gevraagd, want meestal krijg je vooral veel in maat 60 of 68, op de groei zeg maar.. Ik zou wel wat kleine dingen kopen, maar niet te veel. Je kunt dan indien nodig bijkopen. Te groot is natuurlijk niet erg... je zou ook wat kunnen lenen als je iemand kent met kleine kleertjes.
Mijn dochter was 7 pond bij de geboorte. Ik had maar 1 pakje in 50 en dat heeft ze maar 2 weken aangekund.