In superstaat een ruime jaar oude Nordic cab te koop! De enige fietskar die helemaal in ligstand kan! Het is onze derde fietskar en bevalt ons super. De eerste die we hadden had geen buggywiel, de tweede kon niet in ligstand en deze is geweldig en ook in één handomdraai van en aan de fiets gekoppeld. Met één klik zet je het buggywiel goed en lopen/fietsen maar! Wij hebben, na een ruime jaar twijfelen toch gekozen voor een Gazelle Cabby. We zochten een goedkopere oplossing (de cabby kost ons 1250 euro) en kwamen zo bij een fietskar uit. Wat ons overigens ook zeer goed beviel. Mijn man echter bleef maar enthousiast over de cabby zodat we nu toch echt de knoop doorgehakt hebben. Ik heb de fietskar nog niet op Marktplaats gezet, ik geef hier eerst een week de kans. Ik zet hem volgende week op Marktplaats voor 350 euro, hij mag wat mij betreft bij een snelle beslisser hier voor 300 euro weg. Ook te koop: Twee maanden oude Gazelle Bloom 61 cm. Ik heb al eerder de Bloom gehad en nu de mijne gestolen is weer een nieuwe ervoor terug gekocht. Gewoon in de fietsenwinkel (dus garantie) en inclusief kinderzitjes en originele fietstas. Ik heb ervoor betaald (twee maanden geleden): Fiets: 889 Tassen: 65 (twee weken geleden aangeschaft!) Bobike achterstoeltje: 89,95 (Ook twee maanden oud!) Voorzitje: Had ik nog, twee jaar geleden 59,95 Totaalwaarde dus 1100 euro. Voor deze fiets hoef je werkelijk waar echt geen nieuwe te kopen want hij is splinternieuw! En de fiets zelf bevalt me super (anders had ik hem niet voor de tweede keer besteld natuurlijk). Hij gaat deze week voor de eerste drie-maanden-servicebeurt naar de fietsenwinkel en daarna is hij beschikbaar. Ik zelf denk aan een bedrag tussen de 800 en 850 inclusief alle accesoires. Achteraf hadden we beter meteen voor de cabby kunnen gaan maar we twijfelden zo erg dat we toch maar weer een gewone mamafiets besteld hadden. Ik vind de fiets te groot als je onder de 1,80 bent. Zelf ben ik 1,88 en voor mij is ie perfect! De kleur is grey-Aluminium, maar in werkelijkheid is het een soort heel lichtgroen/witachtige parelmoerkleur. Het is algemeen bekend dat Gazelle de kleur niet goed op de foto's heeft gezet op de website. Ik vind het een prachtige kleur!
Alkmaar, en in bezit van een grote bus waar hij in past. Dus er zijn in overleg brengmogelijkheden tegen dieselkosten.
Ik weet het. Het is ook een beetje met pijn in mijn hart en ergens twijfel ik ook gewoon nog (anders had ik twee weken geleden natuurlijk geen fietstassen gekocht ) Ik vind alleen, gezien de ruimte die we hier beschikbaar hebben, dat het overdreven is om twee fietsen te hebben waarop ik mijn kinderen kan vervoeren. En mijn man had echt een oplossing nodig voor het fietsen want hij kreeg zijn been niet over zijn stang heen met twee kinderen op zijn fiets (Hij moest bij de peuterspeelzaal op een bankje gaan staan haha). Nou ja, en omdat ik die Cabby ook ga gebruiken en hij behoorlijk wat ruimte in beslag neemt denk ik dat ik gewoon moet doorzetten en mijn fiets moet gaan verkopen...
Wij denken dat 800 - 850 euro heel redelijk is voor deze splinternieuwe, nog niet eens echt ingereden fiets.
En een hangslot en windscherm heb ik er ook nog bij, en beide originele sleutels voor als je hem zou willen verzekeren.
Bij deze Je kan de kinderen nog veel platter en rechter leggen maar mijn dochter wordt bij de minste aanraking al wakker.
Ik heb de gazelle bloom al 3 jaar, het is een super fiets en het bedrag dat gevraagd wordt, vind ik niet duur!