Nieuwe Gazelle Bloom en ZGAN Nordic cab fietskar

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Nikita23, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    In superstaat een ruime jaar oude Nordic cab te koop! De enige fietskar die helemaal in ligstand kan! Het is onze derde fietskar en bevalt ons super. De eerste die we hadden had geen buggywiel, de tweede kon niet in ligstand en deze is geweldig en ook in één handomdraai van en aan de fiets gekoppeld. Met één klik zet je het buggywiel goed en lopen/fietsen maar!

Wij hebben, na een ruime jaar twijfelen toch gekozen voor een Gazelle Cabby. We zochten een goedkopere oplossing (de cabby kost ons 1250 euro) en kwamen zo bij een fietskar uit. Wat ons overigens ook zeer goed beviel. Mijn man echter bleef maar enthousiast over de cabby zodat we nu toch echt de knoop doorgehakt hebben. Ik heb de fietskar nog niet op Marktplaats gezet, ik geef hier eerst een week de kans. Ik zet hem volgende week op Marktplaats voor 350 euro, hij mag wat mij betreft bij een snelle beslisser hier voor 300 euro weg.

Ook te koop: Twee maanden oude Gazelle Bloom 61 cm. Ik heb al eerder de Bloom gehad en nu de mijne gestolen is weer een nieuwe ervoor terug gekocht. Gewoon in de fietsenwinkel (dus garantie) en inclusief kinderzitjes en originele fietstas. Ik heb ervoor betaald (twee maanden geleden):

Fiets: 889
    Tassen: 65 (twee weken geleden aangeschaft!)
    Bobike achterstoeltje: 89,95 (Ook twee maanden oud!)
    Voorzitje: Had ik nog, twee jaar geleden 59,95

Totaalwaarde dus 1100 euro. Voor deze fiets hoef je werkelijk waar echt geen nieuwe te kopen want hij is splinternieuw! En de fiets zelf bevalt me super (anders had ik hem niet voor de tweede keer besteld natuurlijk). Hij gaat deze week voor de eerste drie-maanden-servicebeurt naar de fietsenwinkel en daarna is hij beschikbaar. Ik zelf denk aan een bedrag tussen de 800 en 850 inclusief alle accesoires. Achteraf hadden we beter meteen voor de cabby kunnen gaan maar we twijfelden zo erg dat we toch maar weer een gewone mamafiets besteld hadden. Ik vind de fiets te groot als je onder de 1,80 bent. Zelf ben ik 1,88 en voor mij is ie perfect!

De kleur is grey-Aluminium, maar in werkelijkheid is het een soort heel lichtgroen/witachtige parelmoerkleur. Het is algemeen bekend dat Gazelle de kleur niet goed op de foto's heeft gezet op de website. Ik vind het een prachtige kleur!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Waar kom je vandaan?

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Alkmaar, en in bezit van een grote bus waar hij in past. Dus er zijn in overleg brengmogelijkheden tegen dieselkosten.

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    de gazelle bloom is echt een super fiets:D (wij hebben er ook 2)

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik weet het. Het is ook een beetje met pijn in mijn hart en ergens twijfel ik ook gewoon nog (anders had ik twee weken geleden natuurlijk geen fietstassen gekocht ;)) Ik vind alleen, gezien de ruimte die we hier beschikbaar hebben, dat het overdreven is om twee fietsen te hebben waarop ik mijn kinderen kan vervoeren. En mijn man had echt een oplossing nodig voor het fietsen want hij kreeg zijn been niet over zijn stang heen met twee kinderen op zijn fiets:D (Hij moest bij de peuterspeelzaal op een bankje gaan staan haha). Nou ja, en omdat ik die Cabby ook ga gebruiken en hij behoorlijk wat ruimte in beslag neemt denk ik dat ik gewoon moet doorzetten en mijn fiets moet gaan verkopen...

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat wwil je hebben voor de fiets?

gr kim

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wij denken dat 800 - 850 euro heel redelijk is voor deze splinternieuwe, nog niet eens echt ingereden fiets.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hij staat overigens altijd binnen, alleen voor de foto is hij even in de regen gezet.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    En een hangslot en windscherm heb ik er ook nog bij, en beide originele sleutels voor als je hem zou willen verzekeren.

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Foto van de fietskar afgelopen vakantie Ardennen

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nog een foto van mijn twee slaapkopjes erin

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Volgens mij ben je de foto vergeten ;)

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bij deze ;)

Je kan de kinderen nog veel platter en rechter leggen maar mijn dochter wordt bij de minste aanraking al wakker.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Up!

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Up!

16. Sabberdeflab

Sabberdeflab Actief lid

1 aug 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de gazelle bloom al 3 jaar, het is een super fiets en het bedrag dat gevraagd wordt, vind ik niet duur!

Deel Deze Pagina