Ja zoals ik al in het onderwerp typ zijn wij op zoek naar lekkere zachte kleding voor ons meisje. Als ze lekker thuis is in het weekend bijvoorbeeld vind ik het heerlijk om haar lekkere warme zachte kleertjes aan te doen. Maar alle zachte kleding in haar maat zijn altijd vestjes met een rits dus. En niet gewoon lekkere zachte truitjes met bijpassende broekjes ofzo dat loopt allemaal tot maatje 68. Weet iemand waar ik dit soort kleding wel kan vinden? (ik bedoel geen joggingpakjes). Toen ze net geboren waren hadden we bijvoorbeeld zo een pakje van de prenetal was een oranje met nijntje misschien kent iemand het pakje en begrijp je beter wat voor kleding ik bedoel . Hopelijk kan iemand ons hierbij helpen :-D Alvast bedankt!
Moeilijk he, om zo iets te vinden. Ik zocht dat ook altijd, maar bijna nergens hebben ze iets wat makkelijk zit en lekker zacht is. Gelukkig ben ik een beetje handig met de naaimachine en ik heb zelf wat dingetjes gemaakt.
h&m heeft wel van die zachte pakjes...van hello kitty..met een truitje en een broekje...maar ook een boxpakje in grotere maten...ze hebben ze ook zonder hello kitty geloof ik....
GoodMood http://www.babywinkels.nl Niet van datzelfde zachte spul (hihi dat pakje had mijn zoontje ook) maar wel zonder ritsjes enzo. Lekker simpel en comfortabel.
Bedankt voor al jullie antwoorden We gaan straks eens even kijken bij de H&M of er wat tussen zit voor ons meisje. @Adine; Helaas ben ik niet zo handig met de naaimachine dus dat is hier geen optie @Vera; Bij de C&A ook al regelmatig gekeken maar de hele zachte kleertjes zijn er meestal alleen in kleinere maatjes. Maar ook daar zullen we straks nog even kijken. @Linda; Goed om te weten dat ze bij de H&M ook boxpakjes hebben in grotere maten want die pakjes vond ik ook altijd ideaal, al moet ik zeggen dat ze daar wel heel snel uit groeit doordat haar beentjes in verhoudig iets langer zijn. @Eva; Heerlijk pakje was dat he, vind het zo jammer toen ze dat pakje niet meer paste @Deepfreeze: We gaan zeker even kijken
Ik weet niet of je er van houd .. maar de kleding van Z8 is ontzettend zacht.. Voor meisjes hebben ze legging met tuniekjes of jurkjes.. Het is alleen prijzig... http://www.z8-baby.nl/categorie/41/aanbiedingen.html
Ik zag vandaag bij de prenetal pakjes hangen en die leken heel erg op huispakjes. Het was niet van dat hele hele zachte maar het leek een beetje op badstof. Het jasje had van die druk knoopjes. Weet niet tot welke maat dit ging maar ze waren in ieder geval in de aanbieding.
ik heb laatst een truitje van simply colors gekregen. ik vind het best goede kwaliteit, lekker dik en zacht.
little label is mooi, maar wel duur. Mijn dochter heeft nu kleren aan in jouw omschrijving, van spruit kingdom. En anders gewoon een pyama?
De pyjama's van de Hema zijn meestal lekker zacht! Ik heb er 1 van flanel en 1 van gewoon heel zacht spul. Voor thuis lekker hangen ideaal, hier lopen we ook de halve dag in pyjama als we niets moeten (alleen in het weekend ).