Hoi Veel meiden kleding in maat 86-104. Maat 86-92 is die maat of maat 86 of maat 92. Hetzelfde geldt voor maat 98-104. Dus wil je excate maat weten pb even. Mag per pakket weg of per kleding stuk. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Dus geef aan wat je wil en wat je ervoor geeft. Dan komen we er vast wel uit. maat 86-92. 5 maillots en 3 long sleeves, 1 jurkje lange mouwen, 3 rokjes en 1 legging (grotere maat maar valt klein)
maat 86-92 4 broeken waarvan 1 linnen zomerbroek (de meest rechtse), 3 vestjes/bolero's met rokje maat 80
98-104 voor dit vestje wil ik wel een goed bod aangezien hij van het merk barbara farber is en in nieuwstaat, en een zomerjas van h&m
98-104 hema rompers, 6 zonder mouw, waarvan 3 wat valer door het wassen, 3 korte mouw, allen wat grouw 7 lange mouw, 4 wat valer door het wassen
sloffen 14 cm, onderkant gemeten. zooltjes: kruitvat maat l=13 cm, zo goed als nieuw donker roze van oxxy, maat m moet 11 cm zijn meet zelf 10,5 cm?, gedragen licht roze van oxxy, maat L moet 13 cm zijn meet zelf 12,5 cm, zo goed als nieuw
heb ook nog zwembroekjes en badpakjes, mutsjes, sjaal, schoenen, ledikantdeken, omslagdoek. als je ergens een foto van wilt hoor ik het graag