hoi, ik ben benieuwd hoe erg onze kindjes allemaal schelen. er zijn veel topics over maten, maar met een poll lijkt het me lekker overzichtelijk
Jayden groeit ook erg hard hoor.. zeiden ze op het consultatiebureau ook. Hij zit boven de 2+ lijn nog net in het groene haha. Zou willen dat hij minder hard groeide, elke keer heb ik leuke kleertjes en dan is het na een week of 3 dat hij alweer nieuwe kleren moet
De pol is niet heel handig zo, want mijn zoontje zat en zit nog steeds in maat 68/74. Kortom 62-68 is te klein en 74-80 veel te groot .
10 maanden nu en nog in maat 80, soms kan ik wel iets aantrekken in 86 hoor, omgevouwen mouwen ofzo maar 80 is hier voorlopig nog prima!
Mijn zoontje heeft korte beentjes, eigenlijk is mt 74 (nu) nog te lang. Bovenkleding had hij maatje 80 met zn eerste verjaardag.
Eigenlijk zat ze met 1 jaar in 68/74. Pas nu gaat ze groeien want ze slaat maat 80 een beetje over geloof ik haha.
volgende week word onze mup 1 jaar en zit nu in 74. (is 71 cm lang) heeft ze ook al een hele tijd aan (vanaf april!!)
Mijn dochtertje zit nu in de overgang van maat 74 naar maat 80. Maatje 74 wordt wat kort/strak, terwijl veel kleding in maat 80 nog veeeel te ruim zit! Ik heb echt heel weinig leuks nu, hoop dat ze snel nog even wat groeit!
74 - 80... Zoonlief zat met 12 maanden met zijn dikke billetjes in maat 80 en geen centimeter minder maar het hangt erg af van het merk!