Mijn dochtertje zat in maat 68 met 1 jaar, nu met 2 jaar past ze maat 74 nog! in maat 80 kleding verzuipt ze nog......(of het moet echt klein vallen.)
Merk doet zeker veel, onze puk heeft spullen maat 62 die nog prima passen en maat 86 die maar net kunnen.
80/86 de oudste zat indertijd in nét in 74 . Kleertjes in maat 80 en 86 die ik op de verjaardag kreeg, hebben nog best een tijd in de kast gehangen indertijd.. maar de jongste is dus een stuk forser, vooral rond haar buikje...
mijn dochter is 14 maanden, die zit in maat 74, jurkjes kan ze maat 80 nu wel hebben, jurkjes vallen vaak kort vind ik en kan rustig soms een maatje groter. zoonlief zat in broeken maat 74/80 en shirts en vesten maat 86
Allebei hadden ze maat 80 of 86 toen ze 1 werden, voor de meeste kledingstukken (zitten altijd uitschieters bij naar beneden en naar boven). Ik heb >80 gestemd, omdat 74 écht veel te klein was (droegen ze van 6,5-10 mnd zo ongeveer)
maat 86 bij de h&m, dus bij de c&a waarschijnlijk nog groter. maar vind h&m voor die kleine hier de beste winkel
ons zoontje droeg met 1 jaar maat 62, nu nog, 68 is nog veel te groot ! vorige week met de 1,5 jaar controle bij het consultatiebureau wat hij 61 cm en 6,5 kg.
86/92 Met 1 jaar.Nu nog,en het mag van mij ook nog wel even zo blijven,ben blij dat ie nu eindelijk wat minder snel aan het groeien is en eens langer dan een maand met dezelfde kleding kan doen!
Mijn dochter heeft nu met 8 maanden maat 80, ik neem dus aan dat dat met een jaar wel een beetje groter is.
Hij is echt een scheetje maar wie vind dat niet van zijn eigen kindje !! Ons zoontje heeft een (nog onbekende) dwerggroei. Zijn verhoudigen ledenmaten/hoofd/romp zijn normaal. Hij is geboren met 41 cm en 3kg. we zijn begonnen met maat 44 waarvan ik de mouwen en pijpjes flink moeten omslaan ! hij heeft nu, met 1,5 jaar een setje 68 (babyface)