De oudste was bijna 3500 bij 52 cm. Hij deed een maand over 50 en een maand over 56. De jongste was 4200 bij 50 cm en ging er snel doorheen. Heeft wibra een webshop?
In dat geval hoef je niet bang te zijn dat je met winterkleertjes in de zomer straks zit. Helaas heeft de Wibra geen webshop. Ze hebben vaak ook maar 2 stuks van 1 maat en ik merk hier dat het vrij snel op is. Ze hebben wel echt hele leuke kleertjes. Ik heb vorige week bijgevoegd jurkje gekocht voor €4 en de bijpassende legging was €2,50. Ze hadden ook hele schattige wat dikkere broekjes voor €5 per stuk.
Als je niet te veel wilt uitgeven, zou ik alleen wat aanvullende kleding halen in maat 50/56. Wij kregen ook een dochter na 2 zoons. Je hebt dan alles al, behalve meisjeskleding. Dat weet de kraamvisite ook is mijn ervaring. Dus die zou ik even afwachten.
Ik heb 12 setjes in maat 56 & 62 incl boxpakjes Pyjama’s heb ik niet die gebruik ik de eerste maanden niet. Hier t/m maat 74 kleding gekocht (uitverkoop) en ook korte mouwen en vestjes. Met meisjes kan je wat meer kanten op zoals jurkje met maillot of legging als het toch te koud is of vestje over een shirtje heen. Ik heb veel merk gekocht maar heb setjes van vriendinnen gehad van de wibra en vind ze echt super gaaf!
Oh nondeju.. ik wilde daar van de week heen. Nog maar ff wachten dan Ts: ik zou minstens 7 setjes in maat 50 en 56 halen. Mijn zoon (1,5) gebruikt nu nog steeds minstens 3 broeken per dag Als baby was dat ook zeker al zo.
Ik dacht laat ik maar via marktplaats dan een pakketje halen om wat meer setjes te hebben voor hetzelfde geld. Stuk na stuk dat ik er op een gegeven moment uitvis vol met gele/bruinige vlekken... Echt wat bezield sommige mensen
Oh wat balen, Zonnestralen! Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met kopen op marktplaats. Zelf ben ik helemaal niet van geld uitgeven aan de merken. Dus ik heb een paar keer via marktplaats gekocht, en bij een tweedehands kledingwinkeltje. Daarmee heb ik al aardig wat luxe merkjes verzameld. En verder heb ik vooral bij h&m in de sale gekocht. Oh, en toen we nét wisten wat het was, gewoon een heerlijke shopsessie bij h&m gedaan zonder sale (maar eerlijk, achteraf zou ik ook daarmee gewacht hebben op sale). Toen ik nét zwanger was heb ik een doos unisex kleertjes gekocht via mp. Dat is bijna mijn hele 50 en 56 collectie. Niet de meest mooie kleertjes, gewoon heel basic, voor de fase waarin het slaapt of in dekentjes gewikkeld ligt. En mocht baby daar lang in blijven hangen, bestel ik wel online léúke dingen bij. Ik wil alleen nog 1 eerste pakje kopen, in 50 en 56 voor de zekerheid.
Ik heb van de week maat 50 en 56 uit de kast gehaald. Combi van unisex en meisje. Zonder vlekken eigenlijk want ze is gelukkig geen spuger. Lange mouw. Wil ik gaan verkopen..
Voor de jongens haalde ik veel tweedehands voor het eerste jaar. Bij de laatste pakketjes toen was er telkens een hoop mis. Toen ben ik maar voor de uitverkoop gegaan. Nu dacht ik laat ik het toch nog maar een keer proberen. Maar daar ben ik nu echt wel klaar mee. Gelukkig heb ik in de andere maten de jasjes unisex en nog wat unisex shirtjes. Broeken sowieso unisex. Fijn dat jij er wel veel goede ervaringen mee hebt. De H&M heeft dus sale die de moeite waard is. Wanneer zou die ongeveer beginnen voor de winter? Afgelopen jaar heb ik bij de hemarkt 1+1 het één en ander verzameld en dat moet ik nog aanvullen tot complete setjes.
Nou dat is echt heel vervelend, meerdere keren zulke slechte ervaring. (Laatste tip, tweedehands winkeltjes en rommelmarkten, kun je eerst zien voor ke koopt) H&M sale, tja wanneer niet? Je kunt daar altijd dingen in de sale kopen. Laatst hadden ze grote sale maar vond het qua babykleding weinig verschil met wat je daar altijd al in de sale vindt. Wel online dan! In de winkel is het nu wel op. Ik zag van de week dat de herfst/winter collectie langzaam binnenkomt. Wanneer daar iets van in de sale komt weet ik niet. Ik gok oktober of november, maar ik ben niet zo’n shopper..
Ik had voor mijn dochter het volgende ingeslagen in maat 50 en 56: 7x overslagrompers (zeeman, h&m) 7x leggings (zeeman, h&m, hema) 5x boxpakjes (h&m, zeeman) 5x truitjes (h&m, hema, zara) 2x vestjes (h&m, hema) 2x pantoffeltjes/soksloffen (h&m) 7x sokjes (h&m, zeeman, hema) 1x "beertjes" pakje voor buiten (h&m) Hier begon het mee en daarna heb ik nog een hoop gekocht en gekregen. En ik moet zeggen, een hoop heeft ze maar 1x of helemaal niet aangehad. Echt super zonde.. Bovenstaande lijstje was voor haar meer dan genoeg geweest.