Hierbij even de link naar MP Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl, zodat je duidelijk overzicht hebt welke kleertjes nog te koop zijn.
Rode legging van Mexx ook verkocht. Ik heb nog een kort broekje, lichtblauw. Hartstikke leuk en een vestje met hartjes erop met korte mouwen. Mocht iemand hier interesse in hebben, laat het maar weten.
Nog te koop: - 4 rompers lange mouwen; - 1 trui van Esprit; - 1 t-shirtje non merk; - 1 t-shirtje Mexx; - 1 legging Mexx; - 1 broek Hema; - 1 broek Esprit; - 4 broeken non merk; - 1 jasje non merk; - 1 vestje Villa Happ; - 2 longsleeves H&M; Voor foto's zie voorgaande berichten. Ook heb ik nog een aantal kledingstukken gevonden. Hierna volgen foto's!!! Ook nog steeds twee paar Twins laarsjes te koop maat 21. Originele prijs 86,95 euro, mogen weg voor 10 euro per paar!!!!! Zie er nog als nieuw uit!
Schattig zomers jurkje met spaghettibandjes. Lekker voor het warme weer dat er toch echt een keer zou moeten aankomen .
Alle overgebleven kledingstukken (niet de schoentjes) mogen weg voor een totaalbedrag inclusief verzendkosten 25 euro!!! Dat is nog geen 1 euro per stuk als je de verzendkosten er van af haalt. Niemand interesse????
Niemand nog geïnteresseerd. Of losse verkoop of in 1 pakket!!! Schoentjes mogen voor 10 euro per paar. In de winkel 86,95 euro!!!!!
hihi toch bezig met schoenen? Wie weet...als het straks slechter weer is en je komt er niet vanaf...kom ik weer langs
Ja ach wie niet waagt wie niet wint. We proberen het gewoon. Ik hoop dat de kleertjes naar je zin zijn en je mag altijd langs komen hoor, je weet de weg
25 euro voor het hele pakket, 26 stuks!!! Hierbij de link naar MP Marktplaats.nl > Kledingpakket (26 stuks) mt 86, 25 incl verzenden - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86.