Hoop op langer slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eve, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn wordt behoorlijk vroeg wakker en gaat daarna niet meer slapen. Helaas kan ik erg slecht tegen vroeg opstaan en ben er na bijna 6 maanden nog echt niet aan gewend.

Zijn er hier beebs die op deze leeftijd ook vroeg wakker werden en die nu ze wat ouder zijn langer slapen? Of zal ik de komende jaren gewoon iedere dag vroeg op moeten staan? :(

Verder is Fynn wel de liefste en leukste baby van de hele wereld hoor ;)

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hoelaat komt hij ?

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Rond 5.30 :(

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje 5.30 :confused: en hoelaat geef je savonds de laatste fles?

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nynke is ook steeds om 06.00 uur wakker :( En ik kan ook zo slecht tegen vroeg opstaan.
    We hebben al vanalles geprobeert, wat later een flesje, wat later naar bed enz. Maar het helpt niet, Nynke is en blijft gewoon een vroege vogel ;)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Geef je hem sávonds nutrix door de melk?, hier kunnen ze beter op doorslapen nl.Bij mij hielp dat altijd wel, van de nutrix ga je dan over in de pap later.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pff, wat een slaapkop die van mij. Hij wordt altijd zo rond zes uur half zeven wakker, en speelt dan in zijn bedje tot kwart voor zeven als hij de fles krijgt. Na de fles gaat hij er weer in en slaapt dan tot half 9, 9 uur. Van de week zelfs een aantal keer tot half tien. Maar dit doet hij vanaf het begin al..

8. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Nou Ilya wordt ook altijd rond 06.00 wakker. Niet van de honger, maar gewoon omdat hij geen slaap meer heeft. Wanneer ik niet hoef te werken neem ik hem mee in mijn bed om een beetje met 'm te spelen en zo rond 07.00 krijgt hij honger (denk ook altijd bij mezelf, waarom slaap je niet lekker een uurtje langer :( ) Maar ja dit is nu eenmaal zn ritme nu, maar ik hoop ook dat hij toch binnenkort ook 's lekker wat langer gaat slapen.

9. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    half negen z'n bedje in, half elf even papfles (drinkt die vaak al slapende op) en komt dan zo half acht weer... Vanochtend was het half zeven. Vond dit te vroeg, dus heb hem z'n speentje gegeven en meneer kwam vrolijk weer om kwart voor acht!

Overigens is dit pas sinds een week of drie hoor! Daarvoor zes tot acht keer per nacht er uit, dus ben nu mijn slaap ook weer lekker aan het inhalen hahaha

Deel Deze Pagina