hai meiden, mijn oudste dochter is al vanaf vorige week aan het kwakkelen toen had ze alleen nog maar diarree. Vanaf zondag af en toe koortsig maar gistermiddag tot nu steeds 40 graden en nu zag ik net dat ze een soort bultjes/blaasjes lijken het wel krijgt hebben jullie enig idee? heb de huisarts al gebeld maar het is 'helaas erg druk' dus dan word de hoorn er gewoon opgegooid grr:x groetjes
dankje voor je reactie nee die heeft ze vorig jaar al gehad! en dat zag er heel anders uit, dit zijn echt schijven op sommige plekken, gelukkig kan ik vanmiddag toch terecht en ik denk zelf aan rode hond.. ik dacht eerst dat het van de koorts was, die is nog steeds rond de 40 graden maar op een gegeven moment zat ze helemaal onder... dus dat lijkt me dan weer niet..
nou ben geweest hoor ze heeft netelroos.. is dus een allergische reactie door waarschijnlijk de paracetamol! kan gelukkig geen kwaad alleen vervelend want het jeukt wel heel erg.. kwestie van uitzieken
zag je foto en wilde meteen reageren, maar zie dat je al bij de huisarts geweest bent. Ik heb daar ook last van. Jeukt vreselijk dus ik hoop dat je dochter er niet veel last meer van heeft.