Kleding met printjes aan naar school

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Hillebil, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halve

halve Niet meer actief

Mijn zoontje heeft shirts en truien met Tom&Jerry, en ook wel dinoprintjes, een grote tijger etc. Daaronder altijd een normale broek. Mag hij ook gewoon naar school aan binnenkort. Maar Paw Patrol bijv komt er hier niet in, dat vind ik zo walgelijk, dat komt er hier niet in, net als doodskoppen. Zijn schoenen zijn gewoon neutraal, grijs met een opgestikte dino erop.
    Oudste (2VO) leeft voor Harry Potter en heeft dus stapels truien en shirts met plaatjes en spreuken. Maar laatst koos ze een zalmroze overgooier uit, en dat staat ook heel leuk. Gelukkig kwam die hysterische Frozen kleding op de markt toen zij daar al te groot voor was, dat zou ik wel te ver vinden gaan.

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wat is er zo walgelijk aan Paw patrol? (mijn zoon heeft het dus wel)

Shakes vindt dit leuk.
  3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Inderdaad. Lelijk vind ik het zelf ook. Maar walgelijk?

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.209
    35.964
    113
    Snap ik ook niet. Het zijn hondjes?

5. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Hier mag mijn zoontje alles aan wat hij wil met een print erop.

Oceanna vindt dit leuk.
  6. halve

halve Niet meer actief

Weet ik niet, ik vind het er gewoon niet uit zien die domme hondjes. Zoon taalt er verder niet naar gelukkig. Hij kijkt het liefst filmpjes van buurman en buurman, molletje, Tom en Jerry en Pink Panther . Vind sowieso het aanbod van kindertelevisie bedroevend , gewone tv staat hier ook nooit aan.

7. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113

8. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik vind ze juist schattig. En de tv serie ook leuk, ik snap waarom ze het leuk vinden met 4 jaar. En superblij met zo'n t shirt, waarom niet. Hij heeft ook geruite blouses (net als opa) en vind hij en ik ook mooi. Maar vaker print (paw patrol, brandweer, haai enz) dan 'gewone blouse oid.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Tom and jerry zijn 2 domme katten, wat is het verschil met hondjes?

Anouk2005, NiekeKris en Shakes vinden dit leuk.
  10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.990
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zie kinderen niet als mini-volwassenen of kopie van papa of mama. Prima dus als ze 'kinderachtige' kleding dragen met grote prints (waar ik zelf niet dood in gevonden zou willen worden). Het zijn kinderen! Bij ons speelt Disney niet, maar wel lego, superhelden en bij de jongste ook dino's.
    Mijn smaak is het niet, maar als de kinderen er blij van worden koop ik het met liefde voor ze!

11. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Kat en muis ;)
    Maar Tom is idd ook niet het helderste lichtje. Net als buurman en buurman.
    Het houd mij niet tegen om dat op een T-shirt hebben. Persoonlijk liever dat dan een shirt met het hoofd van Einstein of Hawking. Die kennen mijn peuter en kleuter niet.:D

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Jammer, heb geen H & M in de buurt, kind wel heeel blij gemaakt met een PJ Masks T-shirt in bestelling :D
    Mag hij aan met het paasontbijt op school,dan mogen ze in pyjama naar school :)

13. Melief

Melief Niet meer actief

Hier niet, alleen op een pyama of ondergoed. Met mijn zoontje vind ik het wel lastig nu, lijkt wel of overal auto’s of dino’s op moeten staan. Ik vind het gewoon niet zo mooi bij mijn kinderen en heb verder geen mening over of andere hun kinderen dat wel laten aantrekken.
    Mijn kinderen lopen er overigens niet bij als mini volwassenen, is echt nog een prima middenweg te koop!

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ow ja:roflmao::p

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Sommige dingen vind ik wel leuk en sommige niet. Disneyprints, Mickey mouse vind ik prima, maar ook nietde schreeuwerige versies. Maar my little pony, Elsa etc. ben ik geen fan van.
    Gelukkig houdt mijn dochter van hysterische eenhoorns en glimmende verandershirts :) Gelukkig niet dagelijks, maar ze mag en heeft ze wel. En wij hebben niet echt kleding dat niet naar school aan’kan’. (Op idd onesies na hoor)

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wanneer is het dan schreeuwerig vraag ik mij af. Kun je daar een (paar) voorbeeld(en) van plaatsen?

Oceanna en Youtan vinden dit leuk.
  17. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    De bovenste vind ik wel leuk, de onderste vind ik schreeuwerig
    7D43226D-23D1-4467-B073-C444AA8558D7.jpeg B07FCB1A-32CC-45E8-8068-F1091CEB44E7.jpeg

18. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Hier geen printjes van Disney of teken figuren in principe. Vind het al snel ordinair en goedkoop ogen en daarbij gewoon ontzettend lelijk.

Als compromis mogen ze zelf ondergoed, sokken en pyjama’s kiezen; momenteel hebben we alles van Frozen.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Hier heb ik een dino voorbeeld.
    De eerste vind ik vreselijk, de tweede echt te gek:
    hir.jpg MOC24G00M-M11.jpg

Youtan vindt dit leuk.
  20. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.962
    3.850
    113