Hier koop ik het ook niet Piyamas ondergoed en evt sokken en rugtas ofzo maar verder niet nee. Vind het vreselijk en mijn zoon kan er nog niet wakker van liggen. Hij is wel echt een auto fan en koop wel eens met een auto print iets maar dan in moderne style. Cars shirt etc echt een no go voor mij. Foto is wat ik wel leuk vind
Kleding niet. Ik vind dat niet mooi, geen stijl etc. Pyama’s vind ik niet zo erg. Bekers, lunchtrommels etc ook niet. Ik erger me er ook aan in winkels soms. Zie je een schijnbaar leuk shirt, staat er weer zo een verschrikkelijke mini Mouse of Hello Kitty op.
Hier koop ik het over het algemeen ook niet. Maar de oudste van 4 heeft ook een rood cars shirt met omkeerbare pailletten (rood staat hem overigens heel goed) haha daar gruwelen anderen dan maar lekker van! Hij is altijd superblij als hij het aan mag (ook gewoon naar school, ik zit daar echt niet mee). Hij heeft nu ook schoenen met lichtjes. Dat vind ik zelf ook niet fantastisch maar zijn jongste broertje van 2 heeft laatst lichtjesschoenen gekregen van iemand, hij vraagt er al weken om en nu ik zei dat we nieuwe schoenen moesten kopen wilde hij "nu wel ook met lichtjes erin". Haha prima! Maar ook wel minimaal een paar normale schoenen dan .
Een heel klein beetje, maar liever niet. Zoontje heeft alleen een ninjago shirt. Hij mag het aan, maar ik vind het echt niet leuk staan, dus hij zit wel lang in de was.
Een heel klein beetje, maar liever niet. Zoontje heeft alleen een ninjago shirt. Hij mag het aan, maar ik vind het echt niet leuk staan, dus hij zit wel lang in de was.
Kleding met merknaam heel groot doe ik normaal ook niet, alleen vandaag toevallig voor het eerst wel, vond hem zoontje gewoon leuk staan. Maar normaal mee..
Ja dit dus. In principe vind ik tekenfilm figuren (vaak ook lelijke stof etc) niet leuk. Dan mag hij er een pyama van hebben maar verder geen kleding.Maar zoals hier aangegeven heb je het ook op een rustige manier die vind ik dan wel oké. Maar hij is 3,5 en over het algemeen nog heel blij met wat ik koop en wat hij aantrekt. Ik zou hem in elk geval niet in een minionpak naar school of naar buiten laten gaan
In principe niet, maar af en toe krijgen ze kleding en daar staat dan net wel iets op, dan is het zo. Tijdje terug Frozen shirts gehad van opa, die dragen ze dan met gymles. Pyjama's, sokken en ondergoed vindt ik geen probleem. Wel ben ik stiekem best hypocriet als ik er over nadenk. Ik ben zelf eigenlijk best een geek en draag ook rustig kleding van films/tv. Maar dat telt niet, dat is cult
Dat vind ik vaak ook niet mooi dat schreeuwerige qua merknamen. Dan vind ik een klein subtiel labeltje mooier!
Ik persoonlijk hou er niet zo van, maar mijn kinderen hebben ook een mening Dus eens in de zoveel tijd mogen ze daarvan iets uitzoeken. De laatste keer wilden ze beiden zo'n omkeerbare pailettentrui. De oudste van emoij's en de jongste van spiderman. Nee ik vind het 3x niks maar mijn zoontje nam trots alle complimenten in ontvangst over zijn super coole trui Wat ik dan nooit zal doen is bv cars schoenen kopen, ten eerste zijn die schoenen vaak niet van de beste kwaliteit en dat zie je ook nog eens elke dag constant.
Ik hou zelf niet van heel schreeuwerig en heel grote prints: niet met filmfiguurtjes, maar ook niet met merknamen of plaatsnamen ("California" of "New York") Als de kwaliteit goed is en het is niet te schreeuwerig maakt het me verder niet uit. Legowear heeft kwalitatief mooie kleding met subtielere prints bijvoorbeeld. Mijn oudste wil graag Star wars.. mijn man heeft daar ook shirts van dus dan kan ik het mijn kind ook niet verbieden
Jullie hebben het over tekenfilm prenten. Maar wat vinden jullie van gewone prenten? Dit vind ik heel mooi voor jongens. En zoontje staat er super mee. Check bijvoorbeeld even het merk someone kids. Voor jongens hè, meisjes collectie vind ik minder. Dit is een oude foto maar veel spijt dat ik die niet in meerdere maten heb gekocht Bekijk bijlage 561472
Ik hou nie van drukke prints. Merknamen niet, maar Cars oid nog veel minder. Mijn zoontje is echter stapeldol op auto's,machines motoren ecltc en begint echt wel bewust te worden van z'n kleding. Echt cars oid zegt m nog weinig, dus alles met auto's is goed. Pas dus bij c&a wat shirts gekocht met auto's erop. Blijer had ik m niet kunnen maken, hij laat t aan iedereen zien. Sokken, ondergoed en pyjama vind ik prima, als hij dat straks zelf gaat kiezen. Kleding dus niet helemaal, maarja als hij er nou zo blij van wordt..m'n Ik vind bijv knalroze glitterskleding voor meisjes ook echt niet mooi maar vind t schattig als zo een meisje er dan zo dolblij mee is. Echter, ik zal nooit iemand er op aan kijken ofzo. Ik vind oordelen over de outfit van een kleuter eigenlijk een beetje schandalig haha.
Ik heb zelf StarWars t shirts dus dat is hier ook wat lastig inderdaad. Maar dan moet het wel stijlvol zijn. En inderdaad ook grote, schreeuwerigere letters en teksten heb ik niks mee. Helemaal als de tekst nergen op slaat. Bij meisjeskleding staan er ook regelmatig domme, hersenloze teksten op. Die koop ik ook niet. Gaat tegen mn feministische inslag in.
Haha ja, ik heb ook shirts van bepaalde anime, Labyrinth (de film) en Spyro. Dus ik vind dat ik het echt niet kan maken om nee te zeggen tegen zoon straks.
Hier ook meerdere star wars shirts die ik zelf draag! En stiekem... Wil ik deze wel... https://goo.gl/images/3uhxXm Of deze https://goo.gl/images/YXdbpc Grappig toch.
Mijn jongste heeft spyro sindskort ontdekt dus het komt weer helemaal tot leven hier. Al vind ik de game stiekem nog best lastig..