Kleding met voedingsfunctie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mila1988, 17 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Klopt het dat kleding met een voedingsfunctie altijd kleding is voor tijdens de zwangerschap ook ( valt ruimer )

    Ik ben dus bevallen en ga zo lang mogelijk bv geven. Ik ben dus aan het kijken voor kleding maar het valt mij op dat er altijd staat bijv zwangerschapsjurk met voedingsfunctie. Of bestaat er geen kleding met alleen voedingsfunctie?

    Als je weer terug bent op of rond je oude gewicht dan zitten de echte zwangerschapskleding niet zo mooi meer.
     
  2. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ja vind ik ook vreemd. Ik had vaak jurkjes/shirts met overslag. Je wordt er ook steeds handiger in met bepaalde kledingstukken.
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  3. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Voedingshemd maar daar over een trui/shirt vond ik altijd het makkelijkst in het openbaar. Puntje los trui omhoog. Is er weinig zichtbaar. Ik zou verder geen kleding kopen met voedingsfunctie (op hemd en bh na).vind ik zelf niet de meest mooie kleding. Ik geef nu 2 jaar bv en na dat ik niet meer veel in het openbaar voeden droeg ik ook weer normale bh’s en hemd. Het is een dure investering en ik denk dat je snel zo handig wordt in het voeden dat je de speciale kleding links laat liggen.
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  4. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Dat is ook een heel goed idee een voedings hemd onder normale kleding.

    Ik dacht eerst ook.. ach joh ik voed gewoon zo. Maar dan zit ik echt met mijn rug bloot, voor thuis is dat nog niet zo erg maar wel buitenshuis.

    S nachts ook begonnen met gewoon shirt omhoog en dan word je wakker van een koude rug. Ben nu heel blij met een voedings nachtjapon!

    Alleen bij jurkjes heb je wel echt een voedingsfunctie nodig dan.
     
  5. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ja ik had eigenlijk altijd een voedingshemd aan. H&M verkoopt fijne per 2. Jurkjes had ik in het begin omslag/wikkel jurkjes of met knoopjes.
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  6. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.707
    113
    Vrouw
    Een blouse of overhemd met een voedingshemdje doe ik vaak. Of iets anders dat makkelijk omhoog kan en dan ook dat voedingshemdje. Vind dat gemixte maternity/nursing ook vreemd.
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  7. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.414
    3.965
    113
    noord holland
    Ik had destijds van die hele rekbare hemden, volgens mij van de hema. Shirt of trui omhoog en het hemdje kon naar beneden onder de borst.
    Alleen jurkjes was lastig ;), daar konden alleen de overslag varianten van.
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  8. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Zoals meerderen hierboven, ik droeg altijd een voedingshemd van de H&M met een shirt of trui eroverheen.
    Jurkjes heb ik niet gedragen tijdens mijn borstvoedingsperiode, maar die draag ik normaal ook amper.
     

Deel Deze Pagina