Ik baal vandaag !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    De kinderen maken troep en ruimen niets op als ze er nou nog mee zouden spelen oké maar dat doen ze niet.

Mijn vriend doet helemaal niets in het huishouden en ik wil dat ALLES is opgeruimd. Vloer moet schoon zijn slaapkamers opgeruimd bedden opgemaakt. Speelgoed aan kant. Was gewassen gestreken en opgeruimd en ga zo maar door.

Gisteren zou een vriendin komen krijg ik een bericht op hyves en zegt ze af om de tijd dat ze hier al zou zijn dus ze zou vandaag komen maar 4 uur later is ze er nog niet.

Had ik vanmiddag gekookt doet mijn vriend water bij de chili con carne nou lijkt het net soep.

De kleine die blijft spugen en nou moet ik waarschijnlijk stoppen met de bv en dat vind ik eigenlijk wel het ergste van allemaal.

Ik wil gewoon mijn bed en daar tot morgen blijven liggen.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    he bah wat een baaldag!! *knuffel* hopelijk is deze dag snel over en is het morgen allemaal beter!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    He meid.. Wat vervelend :(
    Ik kan je helaas niet zeggen hoe je dit allemaal op kunt lossen.. Misschien proberen het voor vandaag de boel te laten en morgen weer verder zien? Wel vervelend dat je vriendin niet op komt dagen, dat maakt het ook wat stresserig.. Hopelijk is de dag snel om voor je en heb je morgen een fijne, leuke zorgeloze dag!

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Volgens mij wordt het tijd dat je even wat voor jezelf gaat doen!! En even helemaal niks moeten!! Je vriend kan je best wel meehelpen met het houshouden. Dat heb je immers samen! En als hij vind dat het eten niet goed is, dan kookt hij lekker zelf.
    Doe wat aan de dingen waar je wat aan kunt/willen doen!!Ga binnenkort even lekker wat voor je zelf doen en laat de boel de boel!!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Je hebt zo van die dagen dat alles tegen zit! :x Veel succes en sterkte vandaag en hopelijk dat het morgen allemaal weer beter is ;) lekker vroeg slapen vandaag

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Nou, het zit je behoorlijk tegen he!?

even een digitale knuf*:D

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een baaldag :(
    hopelijk morgen weer een betere dag!

SUCCES!!!

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh bah wat een baaldag! elke moeder kent ze wel hoor! nog een paar uurtjes en dan is het bedtijd en dan tijd voor jezelf...! enne laat dat huis lekker voor wat het is meid, morgen weer een nieuwe dag!!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Misschien kan je nog wel kolven voor de kleinste? En volgens mij kan je johannes broodpitmeel ook met klein beetje moedermelk aanmaken, op lepeltje geven en dan de borst geven!!!

En het opruimen van speelgoed, pfff ik ken het! Maar wij moeten hier zelf weer strenger in worden, ze moeten opruimen voor ze iets anders mogen doen. Of ze mogen niet naar hun dansles of iets anders leuks. En ik wil ze best wel helpen, maar zij moeten zelf iets doen!

En je vriend die mag wel eens wat meehelpen.
    En jij mag wat minder streng worden voor jezelf! Je jongste is nog geen 4 weken, je hebt nog twee kleine kindjes... je mag wel zien dat er geleefd wordt in een huis hoor!!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    och meid, jouw kleintje is nog pieper dan die van mij..
    en ik doe NIKS!!! het is een pest bende en 9 van de 10 keer eten we opwarm eten..
    Ik heb enorm respect voor je dat je zoveel kunt doen, maar denk ook een beetje aan jezelf hoor!!!!! Een lekkere pyjamadag is ook heel fijn!!!

11. susy26

susy26 Niet meer actief

erg he zo'n dag, dat alles niet meewerkt! Hopelijk heb je morgen een betere dag!

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb besloten dat ik op bed gtst ga kijken en dan lekker slapen haha. Hoop dat iedereen morgen zijn eigen troep opruimt heb alles laten liggen mijn huis is weer een bende aanrecht ligt vol kleding van de kids ligt op de bank 1 was op het droogrek 1 in de droger allebij droog maar die wachten maar tot morgen kleine heeft buikpijn en hij komt voor al de troep haha. Oowja en ik ga morgen nog eens uitslapen ook.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook zo'n baaldag!:(

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817