Waar speelgoed voor goede doel inleveren?

Discussie in 'De lounge' gestart door adi, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben hier 2 grote zakken knuffels en anders speelgoed dat weg kan, maar ik vind het echt doodzonde om het weg te gooien.
    We willen ze graag aan een goede doel geven, bijv. voor kindjes in ontwikkelingslanden.
    Weet iemand waar we ze naar toe kunnen brengen? Ik heb echt geen idee, de kledingcontainers die vroeger hier in het dorp stonden zijn nu ook weggehaald.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dorcas :

Dorcas

Wij hebben een winkel in de buurt waar je heel veel heen kunt brengen. Moet er wel goed uitzien natuurlijk.

3. Que

Que Niet meer actief

Je kan ze ook in Rotterdam brengen bij de voedselbank worden kindjes waarvan papa en mama het heel krap hebben blij mee gemaakt. Gewoon hier in NL

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Adi, woon bij jou in de regio en was ook benieuwd waar je in de omgeving (Uden-Veghel-Oss) je speelgoed en babyspullen kunt inleveren. Graag ook voor een goed doel!

5. adi

adi Niet meer actief

Elke als ik er achter ben hoor je het wel! :D
    Ik heb ook geen idee of hier een voedselbank is oid.

Het is echt nog prima speelgoed, veel nog zelfs nieuw. We hebben hier enorm veel rammelaars (en dan x3) ontvangen, waarvan nog zeker 6-7 in de verpakking zitten. Daarnaast heb ik vroeger knuffels gespaard, ik won echt super veel van die dingen op de kermis. Die stonden maar wat op mijn kast, nu kunnen ze echt weg. Ik vind ze niet leuk genoeg om bij mijn kindjes op de kamers te zetten (verzamelt alleen maar stof), heb dus een aantal hele leuke uitgezocht en bewaard en de rest kan weg. Maar al die dingen zijn gewoon nieuw, heeft nooit iemand aangeraakt. Moeten alleen gewassen worden vanwege stof.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou inderdaad even de voedselbank in de buurt bellen of contact opnemen met neba: Knuffelactie

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
  8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik breng het sinds kort naar een combi kleding/voedselbank. Of beter gezegd, het wordt opgehaald als ik ervoor bel. Zij kijken wie wat kan gebruiken, heb ik zelf een heel goed gevoel bij.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Sisa; heb je een website of contactgegevens van die kleding/voedselbank?

Deel Deze Pagina