hoi, weet iemand waar ik rieten opmergmandjes kan kopen in klein formaat die niet open zijn.ik ben er al een tijdje naar op zoek en kan er geen 1 vinden. enkel die open zijn aan de bovenkant en die te groot zijn. maar die zoek ik niet ik bedoel het formaat voor op de commode en wandplankje. ik had bij babydump al van die opbergboxjes doosjees.( hoe noem je het haha? ) gekocht. maar die bleek achteraf helemaal niet babyblauw te zijn maar turquosie. het stond dus voor geen meter en het kamertje werd wel errrrrug blauw! heb namelijk blauw met wit wybertjes behang, en aan de andere kant ook blauw effen behang. dus dan zouden rieten mandjes wat mooier breken.en wat rustiger over komen denk ik. als iemand andere sugesties heeft is dat altijd welkom alvast bedankt
zon soort mandje en dan kleiner, mag ook andere kleur hoor. maar het gaat mij om het dekseltje Bekijk bijlage 279416
O.a. bij babydump, babypark enz te koop. Prenatal zal ze ook mss hebben. Online ook veel verkrijgbaar. Handed by is het merk, diverse formaten en kleuren.
Deze van handed by zou dan beter gaan denk ik Handed By Open Mand Milan Wit maat XS | Handed By Open Mand Milan | Baby-Dump Verder hebben ze bij Xenos en Hema ook vaak van zulke mandjes.
Ik heb ze bij Woonexpress gehaald. Daar zijn ze veel goedkoper dan de mandjes van het merk 'Handed by'.