haha wat druisen de meningen door elkaar zeg de meeste zijjn het wel eens over de hema dat die groter vallen. ik denk dat ik maar gewoon vanalles wat neem haha. dan zit er welicht iets tussen wat goed bevalt. en mocht maat 50 toch als 56 vallen dan lig ik dat bij het stapeltje 56 en koop ik een nieuwe kleinere 50. ik zie ook weleens van die aanbiedingspakketjes bij de kruidvat. kan ik er welicht ook 1 pakketje van proberen. dan kost het iig niet zo veel als het niet past. ik heb pasgeleden ook bij de hema gekeken naar rompertjes en toen vond ik mt 56 er al klein uit zien. hahah kan zien dat ik er geen ervaring mee heb want jullie zeggen allemaal dat hema juist groot valt.dus ik kan met een gerust hart hema rompertjes pakken maat 50???
Hema stretch rompers in maat 50-56 kan je met een gerust hart kopen. De normale newborn rompers zou ik er niet teveel in 50 halen. Groeien ze redelijk snel uit. Maar bijvoorbeeld 5x50 en dan 10x56
H&M zat mijn dochter heel fijn en Noppies. Maar mijn dochter was heel smal, lang en dun. 3450gr & 54cm. Deze keer ga ik niet teveel kopen voor de geboorte, ik bekijk het wel even erna dan kan ik mooi gewoon passende kleding kopen ipv opde gok allemaal en dan de helft niet dragen.
Wel apart: als Hema al ruim valt, dan valt maat 50 van Zeeman helemaal enorm! Heb vandaag nog even gekeken om me er van te verzekeren dat ik geen grotere maat met verkeerd label heb gekocht maar de andere maat 50 van Zeeman zien er ook zo groot uit. En Hema maat 50 inderdaad een stuk kleiner. Ik ben van plan overslagrompers te kopen van de Hema in maat 50-56-62 omdat dat makkelijk is in het begin met aankleden. Mijn kindje wordt in maart geboren dus misschien ook wel leuke Sint cadeaus... Zijn die fijn, overslagrompers van de Hema?
ons kindje word ook in maart geboren. en vind het ook lastig te bepalen kwa boxpakjes. je hebt ze in velours etc. maar geen idee of het dan al warmer is of koud. je zit dan net in zon overgang. ik zat ook aan de overslagrompers te denken van de hema. ze zijn beetje stretch dus ze rekken wel lekker mee/ ( denk ik ) en wat jij zegt in maat 50 56 en 62 dan moet het goed komen.
Maat 50 van de hema past vrijwel alle baby's. Mijn dochter was 4700 gram en 55 cm en kon er ook in Prenatal valt ook goed. In name it paste ze niet, en z8 valt ook vrij klein.
dan zal het zeker te weten niet snel te klein zijn nee dan worden het gewoon lekker maatjes 50. ik verwacht dat onze kleine niet boven de 7 pond uit gaat komen. in onze fam zijn eigenlijk alle babys nooit zwaarder dan 7,5 pond uitgevallen. ik zelf was maar 6 pond en 49 cm. en nu nog steeds een sprietje maar wel 1,70. manlief is ook niet stevig . dus we houden het denk ik op max 3500 gram maarja we weten het natuurlijk nooit zeker