Wonenonline heeft op dit moment volgens mij een actie met Scandinavische woon-artikelen. Zag er iets over in de nieuwsbrief in ieder geval.
Webshop boordevol pure en Scandinavische woonartikelen - Nordic Living Bloomingville // ever changing homes https://www.scandinaviandesigncenter.nl/ En om je heen kijken. Soms verkopen ze soortgelijke designs (draadmanden bv) gewoon bij blokker.
vt wonen en wehkamp hebben ook scandinavisch design, en idd bij karwei, blokker, xenos, hema liggen ook genoeg dingen die bij een scandinavisch design winkeltje zouden kunnen liggen!
Bedankt! Klopt.. hema etc kom ik vaak genoeg dit keer ben ik alleen op zoek naar een plank en ik denk niet dat ik die zo snel vind in de gewone winkel..
Zag ze toevallig op vt wonen.nl maar weet nu hoe duur ze zijn.. met van die touwtjes zeg maar waar hij aan hangt maar 150 per stuk.. wacht ik nog maar even maar zocht ook de paper bags waar je plantje oid in kan doen.. maar die dus wel besteld Koala: nee helaas! Niet in de buurt..
Bedoel je die planken met de leren lussen? 150 is inderdaad wel vrij prijzig ja Hoop dat je een nepperd voor een leuk prijsje weet te vinden!