Kleding na de bevalling

Discussion in 'De bevalling' started by -, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen.

Vorige week ben ik bevallen en weet natuurlijk wel dat het allemaal even duurt voordat je je eigen kleding aan kan. Ik vroeg me alleen af hoe lang dat duurt. Mijn zwangerschapskleding is veel te groot en mijn eigen kleding past nog niet natuurlijk.

Kan iemand mij helpen?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien is het handig om bijvoorbeeld twee, goedkope, broeken te kopen. Ik heb zelf een paar broeken van mijn tante gehad, die ik ook aan deed voor ik echt in zwangerschapskleding paste, maar nog niet in mijn eigen kleding. Ik ben van plan deze te gaan dragen. En misschien kun je net als ik broeken lenen.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja of schaf wat fijne huispakken aan! Dat heb ik gedaan voor na de bevalling.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Idd ik heb ook huispakken, lekker zwieberig :p maarja boeiend net bevallen hoor en nu draag je toch nog je winterjas overal over.

5. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb nog een tijdje mijn positie kleding gedragen (heerlijk losjes) en heb na de bevalling wat goedkopere kleding gekocht.

6. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Wie weet kun je je eigen kleren volgende week wel weer aan. :D
    Ik kon ze na 2 weken alweer aan. Was 18 kg aangekomen en was deze ook binnen 2 weken weer kwijt. Was voornamelijk vocht.

7. sim

sim Niet meer actief

bij kruitvat heb je heerlijke huispakken, in mosgroen, roze, zwart en bruin, heb vorige week één gehaald (15 euro voor broek en vestje) geen geld en echt heerlijk comfortable, pas er nu nog niet in, maar het is vast een fijne overbrugging!

8. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    idee; een jogging broek, tegenwoordig heb je hele mooie, niet zulke lodderige jogging broeken in de sportwinkels te koop, of zelfs bij de hema zijn ze erook in moderne stijlen.
    Of bij de h en m hebben ze ook vaak kleren die niet te duur zijn, en qua maat goed na je zwangerschap.

Niet om je jaloers te maken, maar ik kon mijn eigen kleren meteen al weer aan. het kindje was eruit,en hele buik was ook meteen weg, heel raar!
    Maar ook errug lekker, je eigen kleren weer lekker aan kunnen!

Hoop voor jou en de andere meiden, dat jullie straks weer lekker in je eigen kleren kunnen!

9. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    het kan snel gaan. Ik heb vanmorgen voor het eerst weer mijn eigen broek aangedaan! en je zwangerschapskleding kun je die niet terug in een strakkere stand zetten. ik had van die broeken met stelelastieken....

Maar anders inderdaad effe een stuk of 2 goedkopere broeken aanschaffen...

Karin

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Bij mij duurt het denk ik wel even voor ik weer op mijn gewicht zit (ben ongeveer 20 kilo aangekomen en de helft moet er nog af).

Zwangerschapskleding zit niet meer, dat is echt te wijd. Ik heb dus een broek en een paar rokjes in een grotere maat gekocht. Heerlijk hoor. Je voelt je een ander mens als je weer leuke kleren aan kunt.

Pim

11. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

Jan 26, 2006
    104
    0
    0
    Ik kon ook gelijk naar na de bevalling mijn eigen kleren weer aan.
    En afgelopen weekend ben ik wezen shoppen super is dat want de kleren van mezelf waren van vorig jaar winter.
    Loop er nu weer 'hip' bij :)

Share This Page