kleding na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sneeuw, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dragen jullie je positiekleding (jurkjes, shirtjes etc) ook nog na de bevalling? Volgens mij kan een heleboel daarna ook nog wel, maar vraag me af of ik die kleding dan niet bij een dikke buik vind horen..........

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Nee absoluut niet gedaan, alles gewassen en na een doos verbannen op zolder.
    :D was er wel klaar mee met die kleren :D

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik dus ook bang voor, maar heb net voor 175 aan kleding gekocht (2e zw) en zou het zo jammer vinden.... zo'n bedrag........

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier ook in een doos naar boven ! Maar had ook veel normale kleding i
    Aan..

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb alleen mn jeans nog even aangehad (weekje of 3) de rest op marktplaats verkocht.. En alles wat ik aan gewone kleren aanhad in de goede doelen zak want daar pas ik nu gelukkig niet meer in! Ik had echt zoiets van; dag dag vormloze kleren, hallo jurkjes en pumps!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier de broeken nog wel een poos aangehad, ik paste mijn oude broeken nog niet. En om nou voor tijdelijk een nieuwe garderobe aan te schaffen ???

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier de broeken nog aan, en sommige shirtjes doen dubbel dienst, die draag ik nu als voedingsshirt (heb er 3) maar die zijn zo in elkaar gezet dat er geen uitgelubberde buik in het shirt zit zeg maar :D

Ik pas mn eigen broeken al wel maar die zaten vorige week nog niet comfortabel genoeg. Binnenkort maar weer eens proberen, de extra kilo's ben ik namelijk al kwijt....

8. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alles verbannen naar zolder. Pas helaas mijn eigen kleding nog niet weer, dus wel wat nieuw geshopt. Met name jurkjes, tuniekjes en leggings.

Helaas nog steeds 10 kilo te gaan....

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Na de bevalling van de eerste heb ik heel lang een bepaalde positiebroek nog wel gedragen, maar die broek viel "klein". Bij de oudste was ik na een jaar weer "op" gewicht, heb er ook verder niets aan gedaan.

Helaas liep het bij de jongste anders ;) Direct na bevalling weer op gewicht en kon bijna al mn gewone broeken weer aan... totdat ik stopte met de BV +3 kilo :$, verhuist en nog minder beweging, winterperiode en wel altijd lekker eten..... ik zit dus nu op +12 :$ En draag al weer enige maanden diezelfde "kleine" zwangerschaps broek.

Verder wel alles "weg" gedaan... naar mn stiefdochter die toen ook zwanger was.

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier droog ik men positiekleding na de bevalling meer dan tijdens men zwangerschap :D

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Niet meer gedragen. Alles gewassen en in een tas gedaan.
    Volgende week wordt die tas voor de tweede keer uitgeleend. Je kan er anderen dus ook nog blij mee maken.
    Ik had trouwens ook wel wat geleende kleren, vond ik echt heel fijn.

12. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb het wel nog een paar weekjes gedragen na de bevalling omdat ik nog niet in mijn eigen kleding paste. Leuk vond ik het niet, was blij toen ik het op kon bergen.

13. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    ik heb toen ik 20 weken was een flinke positiegarderobe gekocht. Ik had dus genoeg kleding om af te wisselen en ik ben het eerlijk gezegd nog niet beu en draag dus af en toe nog wat jurkjes en de broeken.
    Toch begin ik langzaam wat meer mijn eigen gewone kleding te dragen, maar dat zit gewoon nog wat minder lekker.

De kleding gaat straks ook in een zak en hopelijk kan ik die over een tijdje weer gebruiken voor nr. 2.

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Broeken eigenlijk gelijk weggedaan naar boven. Eerste week joggingbroek, daarna pastte ik mijn oude broek gelukkig alweer. Sommige met elastiekje om knoopsgat ;)
    Wel met een wijd truitje erboven hoor. ;)

Deel Deze Pagina