krampjes - Combinatie cinababy en sab simples/infacol???

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door miepens, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Mijn dochtertje is ongeveer 5 weken oud en heeft de laatste tijd last van krampjes. Nu weet ik dat het er bij hoort, maar toch heb ik het erg met haar te doen en wil haar de pijn verlichten.
    Ze is (gelukkig) nog wel troostbaar, maar vandaag is ze de hele dag heel onrustig geweest. Steeds maar hele korte slaapjes met wat jengel/kreetjes er tussendoor.

Sinds een week of 2 gebruik ik sab simplex om haar wat makkelijker lucht kwijt te laten raken. Ik weet niet eens of het wel goed werkt, want krampjes heeft ze nog steeds, maar ik zou niet weten hou het zou zijn zonder de sab simplex.

In ieder geval weet ik dat cinababy een ander soort werking heeft en iets kalmerender werkt dan de sab simplex.

Zou ik die twee met elkaar mogen gebruiken??

Dus de sab simplex om de lucht kwijt te raken/binden en de cinababy om haar wat te kalmeren?? Al is het alleen om haar vannacht wat rustig te houden.

2. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Niemand??

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Je kan het proberen ik heb er geen ervaring mee. Wel met alleen sab-simplex dat was hier voldoende. Ik ben zelf ook voorstander van proberen of je de klachten kan verlichten hoor!

Deel Deze Pagina