Staat hij misschien ingesteld op minder toeren? Blijft er water in je trommel staan, zo ja kijk even in de klepje aan de voorkant of er niets in vastzit een muntje ofzo? PS wel een handdoek erbij leggen, loopt veel water uit Succes
dan centrifugeert hij niet goed. Meestal is daar ook nog een apart programma voor. Even dat knopje gebruiken en iemand naar de wasmachine laten kijken.
Dit komt omdat het een wasmachine is. Een droger is om kleding te drogen.. of je kunt het aan de lijn hangen. Grote kans dat het helpt je was (eerder) te drogen.
Ik heb idd een aparte progamma die staat nu aan meestal komt het dan er wel droger uit.. Hij staat standaard altijd op 1400
Zit er niet iets verstopt zodat het water niet snel genoeg afgevoerd kan worden? Of dat de pomp niet meer goed werkt. Anders idd eerst nog een keertje centrifugeren voordat je het ophangt.
Hahahaha, ik dacht ook al meteen: uhhhhhh, mijn was komt ook nat uit de wasmachine hoor, heb ik dan een verkeerde gekocht? Heb je hem niet te vol? Dan komt het er hier ook natter uit. Of mijn zoontje heeft aan het knopje voor de toeren gedraaid, kan ook nog.
Nou hij doet sinds 1 week al raar..ookal is die niet vol het blijft zo nat. Is er een bak of iets wat ik moet legen ofzo? heb er echt de ballen verstand er niet van.. Of moet ik iets schoonmaken?
waarschijnlijk centrifuge motortje stuk inderdaad... heb ik ook al 2 x gehad! maarre, je moet zowiezo af en toe het filter ff legen en dat is inderdaad dat klepje onderaan de wasmachine, moet je ff iets van een teiltje ofzo onder doen en een grote handdoek eronder om het water e.d. op te vangen
Ja, dat moet je opendraaien (pak wel een bak waar je het water in kunt opvangen) en dan het filter er uithalen en reinigen. Misschien is er iets niet helemaal goed met de pomp. Hebben wij ook wel eens gehad. Dan deed ik er zo'n zakje wasmachinereinigingsspul in en deed hij het weer een paar maanden goed (onze vorige wasmachine). Of even een kookwasje draaien met een fles azijn om je wasmachine te reinigen.