Vriendlief gaat morgen trouwkostuums passen. In de eerste instantie heeft hij 2 afspraken staan bij 2 verschillende winkels. Roka en the Honeymoonshop. Nu zag ik alleen dat ze bij de Honeymoon maar 1 merk pak presenteren op de website, bij Roka zijn dit er veel meer. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, maar bij Roka hebben ze veel meer keus. Nu vraagt vriend zich vooral af of het wel nut heeft om naar de Honeymoon te gaan? Heeft iemand ervaring met de 2 ervaringen?
Hier een pak van Suitsupply. Erg mooi en niet al te duur. Vaak als het woordje "trouw" ervoor staat gaat de prijs omhoog.
Mijn man is destijds maar naar 1 winkel gegaan, maar hij heeft een pak op maat laten maken. De keuze was reuze Alles kun je zelf helemaal samenstellen en zo heb je een echt uniek pak wat precies past. En qua prijs viel het ook nog best mee. Ik geloof dat zijn pak (incl overhemd op maat en stropdas) 1000 euro kostte, dit was ook zo ongeveer de max. want hij had een van de duurste stoffen. Volgens mij begint het daar bij rond de 500 euro.
Mijn man is destijds samen met zijn moeder voor zijn pak naar roka gegaan :x Mijn schoonmoeder zag er normaal uit, gewoon een spijkerbroek en gewone zwarte jas, niet als tokkie of zo, en mijn man al helemaal niet, toch werd er gevraagd aan mijn schoonmoeder (nadat mijn man had verteld het pak van haar te krijgen) of zij het wel kon betalen.....:x Ze zijn direct de winkel uitgegaan. Zijn ze helemaal gek geworden? Overigens is de roka waar ik het over heb weg, je zag er ook echt nooit iemand, zou echt niet weten hoe dat nou kan Dus hier: GEEN Roka
Absoluut jac hensen. Veel verschillende pakken, Leuk betaalbaar en super service. Al de trouwpakken bij ons in de familie komen daar vandaan.
Die van mijn man dus ook, die is van Roka direct doorgereden naar Jac Hensen, die hebben ook een aparte trouwafdeling.
Mijn.man kan alleen maar maatpakken aan en merken past ie vaak niet of moet ie twee pakken kopen om samen te stellen dus wij hebben zelf laten maken zelf met onze namen erin geborduurd en trouwdatum en extra stof besteld in voor onze zoon hetzelfde pak te late maken... Zo Cute!
Mijn man is in een maatpak van suit supply getrouwd alleen dan gehaald bij de winkel op Rosada. Op maat gemakt, onze namen zelfs binnenin geborduurd en we waren minder dan 400 euro kwijt
Ik vindt dat de datum en namen erin geborduurd worden echt geweldig!! Wij zijn al getrouwd dus hier helaas geen pak met de namen, maar wel een heel leuk idee.
Vind ik ook een superleuk idee! Wij zijn bijna 9 jaar getrouwd, dus misschien voor het 12,5 jaar feest Mijn man zijn pak komt bij een pakkenwinkel vandaan. Weet niet welke, ze hebben gewoon veel pakken van veel merken en iig geen speciale trouwafdeling. Hij heeft een pak van Hugo Boss gekocht, ivoorkleurig overhemd eronder, feestelijke stropdas (en mijn bloemen in dezelfde kleur), riem en schoenen van slangenleer en trouwen maar! Was alles bij elkaar wel tegen de 1000 euro...
Pff veel geld wij waren 500 euro kwijt, okay kwamen nog wel stropdas en overhemd bij, en schoenen van 250! Euro ja dat heb je met maat zeilboot haha en 75 euro voor extra stof geloof ik voor pakje zoontje..