Of regio nummer, kengetal of postcodenummer ervoor en dan iets met buy/sell of verkoop inderdaad pas maar op het is verslavend
Ik koop veel nieuw en verkoop meestal eens per half jaar in de IJhallen (Amsterdam). Levert altijd weer een leuk bedrag op. Wat niet verkocht wordt, geef ik aan goede doelen.
We kopen nieuwe kleding. Maar we zijn niet van de merkjes. De kleding van onze meid is over het algemeen van het merk Persival, V&D, C&A, H&M, Hema. Dus na een seizoen dragen is het mooiste er wel af. Wat echt versleten is, gaat de container in. Is het nog te dragen, dan gaat het in de kledingbak.
Gekozen voor de laatste optie. Ik koop nieuw en 2ehands. Ik verkoop het weer of geef het aan een goed doel.
Ik koop voor de kinderen regelmatig nieuw, maar krijg ook veel van mijn zusje. Daarna geef ik het meestal weg, alleen de echte dure merkkleding probeer ik nog wel eens te verkopen. Meestal zonder veel succes, vandaar dat ik het weggeven nog wel zo makkelijk vind. Dat ruimt tenminste snel op. Vandaag ook weer een doos weggegeven via zo'n weggeefhoek op Facebook.
Voor mezelf alles nieuw maar dat is al heel lang geleden. Als het te oud is gaat het in de kledingbak. Zoontje 95% nieuw. Geen dure merken meestal name it en prenatal Ik geef het door aan zijn klein neefje en zij bewaard het weer voor ons. Als het past dan. Wij hebben een winterkindje, hun begin zomer.
Koop kleding altijd nieuw voor mij en het gezin en geeft het nadien weg aan mensen die het minder hebben of een kindertehuis hier in de buurt. Vind ik fijner dan die paar rotcenten die je er nog voor krijgt op MP o.i.d. 😌
verwassen, met vlekken en oud gooi ik gewoon in de kledingbak voor arme landen. geloof me maar, die mensen die nu in oorlogsgebieden zitten en geen kleding hebben voor hun kinderen zijn maar wat blij met een kledingstuk met een vlekje. beter dan niets...
Ik koop van alles wat. soms nieuw maar het meeste tweedehandsspul. wat nog goed is, verkoop ik weer op marktplaats. kleding wat van mezelf te klein is dat gaat de kledingbak in. kinderkleding met vlekjes, verwassen of een paar gaatjes gaan ook de kledingbak in. mensen in arme landen kijken echt niet naar een vlekje. die zijn al blij DAT hun kinderen kleding hebben. kleding wat ik na een jaar niet verkocht heb, gaat naar een stichting in de buurt die pleegkinderen opvangt.
Tja kledingbakken zie ik regelmatig leeg gehaald worden door mensen (mensen die dus zakken er uit halen en mee naar huis neme)
Allebei wel eigenlijk. Voor de kids over het algemeen nieuw in de sale, en voor mezelf ook zoveel mogelijk. Maar soms ook bij de kringloop. Ligt er gewoon net aan wat ik tegenkom eigenlijk...
Dit heb ik echt nog nooit gezien, we kijken vanuit ons huis uit op zo'n bak. Maar wat super asociaal dat mensen dat doen . On topic: we kopen nagenoeg alle kleding nieuw en gooien het daarna in de kledingbak van een goed doel.
Ik koop alle kleding nieuw. Mijn man en ik dragen het of af en als we iets niet meer mooi vinden dan gaat het meestal naar het leger des Heils. Voor mijn dochter koop ik ook alles nieuw maar omdat ze vaak veel kleding heeft en het lang niet verslijt (het is dus echt zo goed als nieuw) verkoop ik het vaak voor een klein prijsje. Dat geld is dan weer voor in haar spaarpotje.