Hoi Ik heb een vraagje over haar kleuren. Ik ben van mezelf donkerblond maar word grijzig dus daarom een kleurtje. Ik heb het donker gehad en nu lichtblond dus een dikke vette streep is zichtbaar, Nu wil ik het graag weer licht hebben dus lichtblond of goudblond oid? Hoe pak ik dit het beste aan? heb meestal gewoon de mousse van de kruitvat. Alvast bedankt! Groetjes
Ik heb nummer 9 mousse van het kruidvat. Heb ook d. Blond haar.. Bij mij komt t mooi en natuurlijk eruit te zien
Is dat licht blond? volgens mij heb ik die nu ook.. of 1 lichter maar t gaat me er meer om als ik nu weer een kleurtje er over heen doe dat je dat kleur verschil blijft zien dus de uitgroei
En als ik het donkderder wil? moet ik dan eerst het onderste blonde stuk verven.. in laten trekken en dan de uitgroei??
Je haar is nu al licht toch? Dan gebruik je voor de uitgroei gewoon dezelfde kleur. Eerst alleen de uitgroei insmeren en een minuut of 15/20 laten intrekken en op het laatst de rest meenemen en dan nog ff laten intrekken.
Idd, eerst de uitgroei.. Heel even wachten 15 minuten is niet nodig.. Denk dat je zelf niet zo snel verft.. Misschien 15 minuten vanaf je begint met verven. Donkerder, ligt aan het verschil. Je kan proberen eerst de lichtere stukken te doen, maar ik denk dat het maar minimaal verschil geeft. Succes!
Groen? Heb ik nooit last van, toch wel regelmatig van kleur gewisseld.. maar misschien heeft de een er wel last van en de ander niet?
Jup.. Ik heb het gehad:x Had echt barbie blond haar, wou het natuurlijker hebben. Op naar de kapper, geen probleem. Totdat...... Jaja, mijn haar geen pigment meer had en ik groen werd. Ze hebben het 4 x bruin geverfd, maar groen bleef je zien. Nu 2 jaar later ben ik weer bijna blond Zou dus voorzichtig aandoen met een donkerdere kleur eroverheen doen
Met een donkere kleur zeker uitkijken voor het groen. Blond haar is nagenoeg pigmentloos dus dat zuigt als een spons.
9 van de 10 mensen hebben dat... Als je blond geverfd haar heb.. De keren dat je het niet heb gehad heb je geluk gehad...(ik ook) totdat je het net die ene keer teveel doet, en je je haar kan afknippen... Been there, done that haha Tenzij je naar de kapper gaat zou het goed moeten gaab
haha oke bedankt! Ik heb lichtblond gedaan en het is lichter geworden door de zon wou inderdaad 1 tintje donkerder hooguit 2..
Ik heb 1 tint donkerder gedaan maar je ziet niet veel verschil helaas.. de uitgroei is nu wel iets minder goed te zien.. Achteraf dus 2 tintjes donkerder moeten doen.. naja misschien na 6 a 7 weekjes. zag dat die kruitvat mousse die ik nu ook heb volgende week in de aanbieding is.. denk dat ik die vast ga halen..