wanneer over naar het grote bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vpower, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    De titel zegt het al als ons zoontje twee is komt zijn broertje of zusje. Wanneer beginnen met laten wennen aan een eenpersoons bed? En hoe?

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier is geen baby op komst maar mijn zoontje is sinds dit weekend over. Maar dat ging extreem makkelijk want hij gaf t zelf aan... Hij wilde graag slapen in het bed van zn halfbroer. Nou prima ga maar en bnnen 10 min was hij weg.

In jouw situatie zou ik het nieuwe bed in zijn kamertje zetten en het zo stapsgewijs introduceren. Maar zou niks dwingen want straks denkt hij nog dat hij over moet zodat de nieuwe baby in zijn bedje moet. Als hij echt nog niet wil zou ik een 2e ledikant aanschaffen.

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ons tweede kindje komt in maart, zoontje is dan 2,5.
    Wij gaan deze maand een groot bed kopen en die in zijn kamertje zetten, ben erg benieuwd hoe dat gaat :)
    Begin volgend jaar gaat ie naar een andere kamer maar wil m eerst laten wennen aan een ander bed.

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Wat river zegt
    Evt dan een ledikantje wat je tot juniorbed kunt maken?

5. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan dit weekend het proberen met een matras op de grond...

Dit ivm dat hij veel rustiger in ons bed slaapt....dus willen gewoon is kijken of hij er aan toe is....
    Zo niet komt het campingbedje er weer te staan,
    Denk gewoon proberen denk dat je vanzelf merkt of ze er aan toe zijn

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Hier zijn ze alledrie rond hun 3e verjaardag uit het ledikant gegaan.
    We hebben het wel eerder geprobeerd, maar ze gaven zelf aan dit niet fijn te vinden. Dan ga ik dat niet pushen (want in het ledikant sliepen ze nog prima). Toen ze zelf aangaven er wel aan toe te zijn, was het ook meteen helemaal goed!

7. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank je wel voor de reacties

We gaan het vanaf maart dan is hij 2 proberen en anders staat er zo weer een ledikant.

Deel Deze Pagina