Kleding online bestellen

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 27 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik heb nu ook online besteld bij de H&M, maar de maat wat niet juist, dus weer retour. Vooral broeken vind ik echt heel lastig.
     
  2. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Mijn kids zijn al helemaal klaar voor de zomer dus daar heb ik heen omkijken meer naar. De laatste dingen heb ik vorige week in het dorp bij de kinderkleding winkel gekocht tijdens een prive afspraak. Ik koop daar bijna altijd de kleding van de kids. Man en ik hebben niet perse iets nodig,
    Zoon heeft wel schoenen nodig dus die bestel ik nu uit nood maar online.
    Ik bestel nu alleen online waarvan ik weet dat het zeker goed is. Terug brengen is echt vreselijk nu
     
  3. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    Nu wel iets meer online. Hoewel ik tot de conclusie ben gekomen dat newborn kleding echt wel duur is meestal. 20 euro voor een klein truitje van maat 50 is tegenwoordig heel normaal :eek:
     
  4. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik zit oa in de kledingbusiness.
    Mijn stenen kledingwinkel is dicht, maar dat was al de planning, enkel iets vervroegd.
    Ik huur in meerdere conceptstores kledingrekken, waar mijn kleding wordt verkocht.
    Omzet is gewoon €0. Maar de huren lopen wel gewoon door. Dan heb ik het geluk dat ik geen personeel heb, en alle kleding is betaald.

    Groothandels hebben het ook zwaar. Er wordt amper ingekocht en verkocht. Ineens zie allerlei veranderingen, groothandels die ineens aan particulieren gaan verkopen, min. Inkoop wordt verlaagd.
    Ik vrees ook dat ik met de huidige collectie blijf zitten. En dat we ineens naar de zomerjurkjes gaan.
     
  5. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.836
    113
    Ik koop normaal in stenen winkels.
    Maar zal nu ook online moeten gaan kopen.
    Vind het zelf fijner om in de winkel te kunnen passen.

    Jongste heeft nog een paar 'extra' schoenen nodig voor het buitenspelen, dat moeten we ook passen in de winkel maar er is gewoon niks meer open.
    Vind dat best lastig omdat hij altijd even een rondje moet rennen om te kijken of dat lukt. Hij kan namelijk niet overal goed op lopen.
     
  6. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.181
    940
    113
    Zuid-Holland
    Dan bestel je toch een paar verschillende paren? Bij veel webwinkels kan je voor achteraf betalen kiezen. Dan pas je eerst thuis, stuur je de rest retour en betaal je alleen hetgeen wat je houdt.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  7. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Scapino is nog open, geen koopavond.
    Die winkels zijn behoorlijk groot, daar kan je veilig naar toe. Ze hanteren wel een maximaal aantal klanten in de winkel.
     
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.614
    10.509
    113
    bij ons zijn de winkels wel open, maar moet je soms even buiten wachten. In jouw geval zou ik dat doen.
     
  9. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.836
    113
    Hier is helaas weinig nog open, Scapino idd wel maar die hadden geen geschikte schoenen helaas.
    Ik zal idd verschillende modellen bestellen maar post nl punt is hier ook gesloten dus beetje onhandig :)
     
  10. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.392
    4.246
    113
    Vrouw
    Voor mezelf koop/bestel ik nu niets. Wel voor mijn dochter. Dat heb ik besteld bij Chaos and Order, dat merk hebben ze niet in veel (stenen) winkels.
    Ik bestel sowieso liever op internet, snap dat dat niet goed is voor de detailhandel, maar ik heb altijd al een hekel gehad aan winkelen. Zelfs AH bezorgd hier wekelijks (normaal dan, nu geen plekje te krijgen).
     
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik bestel sowieso veel dus nu ook, maar hoop snel weer te kunnen winkelen want zo'n dagje shoppen vind ik ook altijd leuk.
     

Deel Deze Pagina